دومین جلسه هماهنگی شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان تکاب برگزار گردید

ارومیه(پانا)-دومین جلسه هماهنگی شورای پروژه مهر سالتحصیلی 98-99 آموزش و پرورش شهرستان تکاب با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه هماهنگی شورای پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان تکاب برگزار گردید

مدیر آموزش و پرورش تکاب در این جلسه گفت: خوشبختانه در سایه همکاری و هماهنگی مطلوب همکاران ،شهرستان تکاب فعالیت های بسیار خوبی در پروژه مهر ادوار گذشته داشته است.

حمیدنیا با تاکید به آغاز فعالیت کارگروه های 6 گانه پروژه مهر در این مدیریت، افزود: باید برنامه ریزی و برنامه سازی برای فعالیت های پروژه مهر و آغاز سالتحصیلی جدید از هم اکنون شروع شود.

وی کارگروه های ساماندهی- تعمیر و تجهیز - توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی - تائید صلاحیت - سازماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی - نظارت و ارزیابی را 6 کارگروه تخصصی شورای پروژه مهر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تلاش تمامی همکاران در سالتحصیلی پیش رو شاهد فعالیت خوب این شورا در سطح استان و کشور باشیم.

علی نیا شاداب سازی مدارس، اولویت بندی برنامه ها، صرفه جویی در منابع، تعامل و همکاری با سایر دستگاه های ذیربط و بهره گیری از قعالیت های ابتکاری و خلاق محور را از مهم ترین موضوعاتی عنوان کرد که باید توسط کارگروه های شورای پروژه مهر باید در اولویت قرار گیرند.

وی به همزمانی آغاز سالتحصیلی و برنامه های پروژه مهر با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: همکاران و مدیران باید از هم اکنون به فکر تولید ویژه برنامه هایی به این مناسبت ها باشند .

مسئولین کارگروههای 6 گانه نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی از روند اجرای برنامه های کارگروههای خود گزارشاتی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار