حنیف نیا: فرهنگیان، طلایه داران عرصۀ مشارکت هستند

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه۱۹ در دیدار با نماینده هیئت نظارت بر انتخابات منطقه 19 فرهنگیان را طلایه داران عرصۀ مشارکت نامید.

کد مطلب: ۹۴۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: فرهنگیان، طلایه داران عرصۀ مشارکت هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اسدالهی، دبیر هیئت نظارت بر انتخابات منطقه 19 با حضور در دفتر حنیف نیا در مورد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در این دیدار ضمن تقدیر از حضور اعضاء هیئت نظارت منطقه در آموزش و پرورش گفت: نقش بی بدیل فرهنگیان، در عرصه های مختلف حضور، همواره مثال زدنی و ارزشمند بوده است. هر گاه نظام اسلامی ورود مردم را به عرصه های مشارکت سیاسی و اجتماعی ضروری دانسته، فرهنگیان طلایه دار این حضور بوده اند.

در این دیدار اسدالهی، دبیر هیئت نظارت بر انتخابات منطقه 19 نیز ضمن مروری بر انتخابات گذشته منطقه و تقدیر از مدیران گذشته آموزش و پرورش منطقه و همکاران فرهنگی مجری انتخابات با بیان نکات مهمی که در آسیب شناسی های تخصصی گذشته کسب شده به ذکر نقطه نظرات این هیئت پرداخت و گفت: با توجه به شناخت و تجربه ای که مدیریت فعلی آموزش و پرورش منطقه 19 در مورد انتخابات دارند& مطمئن هستیم که انتخابات این منطقه را در آرامش و سلامت کامل به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار