واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی علیه رئیس کمیته انضباطی: 2 روز وقت داری دفاعیات بیاوری

تهران (پانا) – فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از احضار امیر قلعه‌نویی به کمیته انضباطی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی علیه رئیس کمیته انضباطی: 2 روز وقت داری دفاعیات بیاوری

امیر قلعه‌نویی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان یک جلسه محروم شده است، یکبار دیگر انتقادات تند و تیز خود علیه فدراسیون فوتبال و به خصوص اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی را در آستانه شروع لیگ برتر نوزدهم آغاز کرده و طی هفته گذشته در دو مصاحبه‌ای که با صدا و سیما به صورت زنده داشته است با بیان این جمله که «آقای حسن‌زاده! اگر فحاشی ۱۰۰ هزار نفر خوب است، تقدیم به شما» حمله به حسن‌زاده را شدیدتر کرده است.

در همین راستا امروز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی وارد این ماجرا شد و در سایت رسمی خود با صدور اطلاعیه‌ای از امیر قلعه‌نویی خواست که طی 2 روز دفاعیات خود درباره توهین و اهانت به مقام رسمی را به کمیته انضباطی بیاورد. البته در این بین نکته جالب اینجاست که قلعه‌نویی باید دفاعیاتش را به مجموعه‌ای ارائه کند که یک طرف دعوی است و سرمربی سپاهان علیه رئیس این مجموعه اظهار نظر کرده است.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است:

به دلیل تخلفات امیر قلعه نوعی- سرمربی تیم سپاهان اصفهان به دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر توهین و اهانت نسبت به مقام رسمی فوتبال از طریق مصاحبه با اصحاب رسانه، کمیته انضباطی اعلام کرد بر اساس بند 2 ماده 20 از مقررات انضباطی و با توجه به شکایت واصله علیه قلعه نوعی، به وی ابلاغ میشود چنانچه دفاعیاتی دارد طرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه (24/5/98)، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار