دانش آموزان کاشان رتبه های اول جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور را کسب کردند

کاشان (پانا) - کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: سه نفر از دانش آموزان این شهرستان در سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر کشور رتبه های برتر را به دست آوردند.

کد مطلب: ۹۴۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کاشان رتبه های اول جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور را کسب کردند

سید محسن سکوت نوش‌آبادی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: سی و هفتمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور با حضور دو هزار دانش‌آموز هنرمند در دو بخش پسران و دختران از سراسر کشور در بیش از 60 رشته و گرایش در سال تحصیلی برگزار شد .

وی افزود: در این دوره از مسابقات علی محمد دادایی در رشته داستان نویسی، محمد مهدی ثابتی در رشته طراحی با زغال و علی اصغر کریمیان در رشته مجسمه سازی موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در مدرسه ها محدود به مسابقه نیست بلکه با اجرای این برنامه ها چهار ساحت از سند تحول آموزش و پرورش در حوزه پرورشی عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: استقبال دانش آموزان از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در مدرسه، حامل این پیام است که برای ایجاد شور و نشاط در فضاهای آموزشی، باید به حوزه های فرهنگی و هنری و برنامه های خلاقانه دانش آموزان بیشتر توجه کرد.

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، علاوه بر آنکه توسعه فرهنگ و هنر و پرورش تفکر نقاد است بلکه فرصتی است که می تواند مانع پدیدار شدن آسیب‌های اجتماعی در گروه سنی نوجوان و جوانان شود.

وی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری سال گذشته با حضور 30 هزار نفر در مدرسه های این شهرستان برگزار شد که سه هزار نفر به عنوان برگزیده مدرسه به مرحله شهرستان راه یافتند و 250 نفر از برگزیدگان این مرحله نیز در مسابقات استان اصفهان حضور یافتند.

سکوت افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در بخش پسران در رشته‌های هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی با حضور 989 دانش آموز پسر، از 22 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران به مدت چهار روز انجام شد.

به گزارش پانا، سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور در بخش دختران با حضور یک هزار و 16 دانش آموز از 28 مرداد برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار