در گفت‌وگو با پانا

پیروز قربانی: دیگر سمت باشگاه استقلال نمی‌روم

تهران (پانا) – کاپیتان سابق استقلال معتقد است حواشی اخیر این تیم حاصل ضعف مدیریتی است که بر باشگاه حاکم شده است.

کد مطلب: ۹۴۷۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیروز قربانی: دیگر سمت باشگاه استقلال نمی‌روم

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت استقلال و اختلاف‌ نظر آندره‌آ استراماچونی سرمربی این تیم با مدیرعامل باشگاه گفت: متأسفانه استقلال قبل از شروع لیگ دچار حاشیه شده و این باعث نگرانی همه شده است. البته من مقصر همه این اتفاقات را ضعف مدیریتی می‌دانم و تا زمانی که مدیران ما تخصصی نباشند، این اتفاقات می‌افتد.

وی ادامه داد: در فوتبال ما شرایط به‌گونه‌ای شده که اگر یک نفر فوتبال می‌بیند شروع به انتقاد کردن می‌کند، در صورتی که تنها کارشناس باید در مورد فوتبال نظر بدهد. اکثر فوتبالیست‌های ما وارد کار ساخت مسکن شده‌اند یا اینکه بازیگر می‌شوند. آن وقت برخی افراد غیرحرفه‌ای کار را دست گرفتند و برای فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند.

قربانی در پاسخ به این سؤال که چرا منتقد استراماچونی شده است، عنوان کرد: برخی می‌گویند تا قبل از اینکه استراماچونی دستیار ایرانی می‌خواست و من گزینه دستیاری او بودم، من از او تعریف می‌کردم اما به‌محض اینکه او گفت دستیار ایرانی نمی‌خواهد حالا منتقدش شدم، اصلاً این انتقادها برای من مهم نیست. من هیچ انتقاد فنی از استراماچونی نکردم و گفتم باید یک دستیار ایرانی کنار او قرار می‌گرفت. این ضعف مدیریت بوده یا غیرحرفه‌ای بودن استراماچونی، بعدها مشخص می‌شود.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: با آبروی من در استقلال بازی شد و از این موضوع ناراحت هستم اما سعی می‌کنم ناراحتی‌ام را در نظراتم تأثیر ندهم و قرار هم نیست جواب منتقدان را بدهم اما بر اساس تصمیم شخصی‌ام دیگر سمت باشگاه استقلال نمی‌روم.

وی در پایان گفت: استقلال آن‌قدر کوچک شده که تنها یک نفر به عنوان مدیرعامل و دو نفر از اعضا هیات مدیره حضور دارند. بقیه کجا هستند؟ باشگاه بزرگی مثل استقلال ساختار می‌خواهد. به اعتقاد من مدیریت باشگاه باید بر حاشیه‌ها کنترل داشته باشد و این تیم را به دور از حاشیه هدایت کند. در این چند سال مسائل حاشیه‌ای استقلال را نابود کرده و نباید با حضور یک سرمربی فنی از اصل کار دور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار