سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش: سند تحول بنیادین سندی برای ارتقای کیفیت امر تعلیم‌وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است

ارتقای ساختار آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش قطب جنوب استان در چابهار تاکی کرد سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش و سندی برای ارتقای کیفیت امر تعلیم وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۹۴۷۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش: سند تحول بنیادین سندی برای ارتقای کیفیت امر تعلیم‌وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان، سید جواد حسینی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با مردم شریف و مرزداران غیور استان بر عدم اتکای کامل به منابع دولتی و ضرورت بهره‌گیری از منابع انسانی و مردمی و مشارکت بخش‌های مختلف برای تامین امکانات تاکید کرد.

او از خدمات ارزنده و بی‌بدیل نظام در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش و سندی برای ارتقای کیفیت امر تعلیم وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در اجرای عدالت آموزشی نقشه عدالت ترجیحی اولویت دارد چراکه بسیاری از مناطق و دانش‌آموزان آنها نیازمند دریافت خدمات بیشتر هستند.

حسینی افزود: سیستان و بلوچستان استانی عشایری، مرزی و محروم در کشور است که باید با نگاه ویژه و حساسیت بیشتر برای رفع کمبودها و نیازها برنامه‌ریزی شود.

او سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی متبحر را مهمترین عامل توسعه جامعه دانست و ادامه داد: راه رهایی از مشکلات جامعه دانش و آگاهی، دلسوزی و برنامه‌ریزی هدفدار برای رسیدن به مطلوب است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اولویت بخشی و آمایش سرزمینی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

تفاهم‌نامه ساخت اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تربیتی شهیدارجمندی امضا شد

حسینی افزود: ارتقای ساختار آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد که امیدواریم با سرعت و دقت بیشتری کارآن پیش برود و به سرانجام برسد.

او گفت: در حوزه حاشیه چابهار و وضعیت نامطلوب فضاهای آموزشی آن سعی خواهیم کرد استان اصفهان را معین این کار قرار دهیم.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه احداث اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تربیتی چابهار با همکاری منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به نام برادران شهید ارجمندی به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار