پیش اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در خصوص برگزاری پیش اردوی ملی پسران پیشتاز استان سمنان گفت: از بین پسران پیشتاز سراسر استان، سه تیم هفت نفره از بهترین ها انتخاب شده که برای رقابت به نیشابور اعزام می شوند، سه تیم هفت نفره که در سه آیتم تخصصی جهت یابی امداد و نجات و چوب و گره به صورت تخصصی ورود پیدا می کنند.

کد مطلب: ۹۴۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار شد

اسحاق اکبری با بیان اینکه تیم های اعزامی در بعضی آیتم های گروهی با سایر دوستان به رقابت می پردازند، گفت: محل برگزاری اردوی دختران اردوگاه شهید باهنر تهران بود که همراه هزار نفر از دانش آموزان دختر سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با عنوان این مطلب که پیشتازان پسر با فعالیت و تلاش های پی در پی تمرینات خود را انجام داده اند، گفت: تیم های برتر پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی استان سمنان، دقائقی قبل، به نیشابور عازم شده و پذیرش خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه اعتقاد دارم بچه های ما جزء بهترین ها هستند و پیشتازان از محدودیت ها حداکثر استفاده را می برند، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد تیم های امسال به نسبت سایر سال ها از ورزیدگی بیشتری برخوردارند و روحیه نشاط و شادابی در عین حال که مهارت یاد می گیرند، در آنها موج می زند.

اکبری با اشاره به اینکه پیشتازان، در این اردو زندگی در شرایط سخت و با حداقل امکانات را تجربه می کنند، گفت: ما می خواهیم دانش آموزانی در نظام تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت شوند و بچه ها در این عرصه مهارت های اجتماعی و زندگی را یاد می گیرند و تجربه می کنند.

دانش آموزان پسر پیشتاز استان سمنان، قبل از اعزام به اردوی ملی در پیش اردوی استانی حضور یافته و آموزش های لازم توسط مدرسین مجرب به آنها داده شده و مهارت های لازم را جهت حضور در اردوی ملی کسب کرده اند.

قابل ذکر است؛ این اردو به مدت سه روز از مورخه جمعه 25/5/98 الی دوشنبه 28/5/98 در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی باغرود (شهید رجایی) نیشابور برگزار می شود.

گفتنی است؛ استان سمنان در اردوی ملی پیشتازان دختر که هفته قبل در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با کسب دو پرچم افتخار، جزء استان های برتر کشور قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار