سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد:

راهیابی دانش آموز ناحیه یک اهواز به مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راهیابی اثر ؛ رکسانا منصفی دانش آموز دبستان غیردولتی ذهن نخست ناحیه یک اهواز به مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان خبر داد و گفت : جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزی جابربن حیان مقطع ابتدایی از امروز تا 27 مرداد در منطقه آزاد بندر انزلی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۴۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموز ناحیه یک اهواز به مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه جشنواره جابربن حیان جشنواره پروژه ها و ایده های خلاقانه در مقطع ابتدایی استبه پانا گفت : رکسانا منصفی دانش آموز دبستان غیر دولتی ذهن نخست با پروژه "شما تشنه و مسموم " توانست به عنوان نماینده استان خوزستان به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کند.

او با تاکید بر اینکه طرح خانم منصفی مبتنی بر لزوم تصفیه آب به صورت طبیعی و گیاهی است ، افزود : در جشنواره جابرن حیاین دستاوردهای دانش آموزان در زمینه های مختلف علمی در قالب تحقیق، آزمایش، طراحی و ساخت به معرض نمایش گذاشته می شود.


سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : شکوفایی ایده های خلاق بر اساس تاکیدات سند تحول بنیادین ، تحقق اهداف علمی ، تقویت مهارتهای زندگی و اهداف نگرشی از اهداف برگزاری جشنواره جابربن حیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار