افتتاح مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در کنارک با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با فرهنگیان و مردم شهرستان نیکشهر در سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو و در ادامه مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه شهیدجواد نوروزی را در کنارک افتتاح کرد.

کد مطلب: ۹۴۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در کنارک با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، صبح امروز و در دومین روز از سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان، سیدجواد حسینی با مسئولان و فرهنگیان نیکشهر دیدار و گفت‌وگو کرد. دراین دیدار مسئولان نیکشهر افزون بر ارائه گزارشی از وضع آموزشی، تجهیزاتی و نیروی انسانی، برخی موانع و مشکلات موجود در راه رسیدن به نقطه مطلوب را تشریح کردند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز پس از استماع سخنان مسئولان شهرستان نیکشهر، بر پیگیری موارد مطرح شده تا حصول نتیجه تاکید کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش و در شهرستان کنارک، مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه شهید جواد نوروزی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه شامل دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه سواحل ملی مکران مصوبه سفر مقام معظم رهبری ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار