سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

اولیای دانش آموزان به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش اعتماد کنند

بوشهر(پانا)_سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولیای دانش آموزان به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش اعتماد کنند

کد مطلب: ۹۴۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دانش آموزان به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش اعتماد کنند

غلامحسین حسینی در بازدید از مراکز مشاوره و پایگاه های انتخاب رشته مرکز استان گفت : مسئولیت اصلی انتخاب رشته دانش آموزان بر عهده مشاوران است و اولیای دانش آموزان هم به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش اعتماد کنند و از مراجعه به افراد غیرمتخصص در این زمینه بپرهیزند.
حسینی از ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی به دانش آموزان و خانواده ها در مراکز و هسته های مشاوره آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: در مراکز و هسته های مشاوره آموزش و پرورش علاوه بر انتخاب رشته دانشگاهی خدماتی همچون صدور کارنامه دانش آموزان، انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش انجام می شود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: پایگاه های انتخاب رشته دانش آموزان متشکل از مشاوران رسمی، مورد تایید و دارای مجوز صلاحیت حرفه ای از آموزش و پرورش استان هستند.
حسینی گفت : هر داوطلب می تواند 150 رشته که گزینش آن ها براساس شرکت در آزمون و نتایج آزمون سراسری است را در فرم انتخاب خود وارد نماید.
حسینی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همه امکانات خود را به منظور ارائه خدمات هر چه مطلوب تر برای همه خانواده ها به کار خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار