رئیس هیئت کم‌بینایان و نابینایان استان مرکزی انتخاب شد

اراک(پانا)- محمد مهدی رفیعی با کسب 12 رای به عنوان رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان مرکزی انتخاب شد.

کد مطلب: ۹۴۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیئت کم‌بینایان و نابینایان استان مرکزی انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت کم‌بینایان و نابینایان با حضور نائب رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) اداره کل برگزار شد و محمد مهدی رفیعی با کسب 12 رای از 14 رای ماخوذه برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس هیئت کم‌بینایان و نابینایان انتخاب شد.

در این جلسه هادی زاده نائب رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: انتخاب رئیس هیئت برای یک استان پایان راه نیست بلکه کار مجمع و هیئت با انتخاب رئیس، تازه آغاز می‌شود.

وی افزود: رئیس هیئت کم بینایان و نابینایان به تنهایی جوابگوی مشکلات ورزش این قشر از جامعه نیست. ورزش نابینایان و کم‌بینایان شامل چندین رشته می‌شود که مدیریت ورزش استان، سایر هیئت‌ها و مسئولان استان باید به ورزش نابینایان کمک کنند.

حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی نیز در این مجمع گفت : هیات نابینایان وکم بینایان استان مرکزی در راستای توانمندسازی ورزشکاران این هیات تلاش نماید تا ورزشکاران دغدغه امنیت شغلی ودیگر مسائل را نداشته باشند.

وی در پایان گفت : رئیس جدید هیات نابینایان وکم بینایان استان مرکزی در سال آتی می بایست با یک مدیریت نوین وبا رویکرد جدید فعال وپویا شود تا ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین المللی خوش بدرخشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار