پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه نظری در سنندج برگزار می شود

سنندج(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر درس جامعه شناسی دوره متوسطه نظری به میزبانی استان در سنندج خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه نظری در سنندج برگزار می شود

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان،با اعلام این خبر گفت: مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر درس جامعه شناسی دوره متوسطه نظری با حضور دبیران جامعه شناسی، داوران، عوامل اجرایی و... از 25 لغایت 28 مرداد ماه به مدت چهار روز در باشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می شود.

نامدار با بیان اینکه جشنواره پانزدهم در پنج مرحله اجرا خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون از برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس جامعه شناسی، تدوین طرح درس، آزمون سازی، تولید محتوای آموزشی جهت تدریس و اجرای تدریس عملی را پنج مرحله این جشنواره برشمرد.

وی هدف از اجرای جشنواره را اصلاح روش های تدریس، اشاعه و نشر الگوهای برتر تدریس در فرایند یادگیری و توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه جشنواره الگوهای تدریس برتر در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری برگزار می شود؛ گفت: در مرحله کشوری 32 نفر از دبیران برگزیده درس جامعه شناسی دوره متوسطه نظری از سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.

نامدار ادامه داد: 9 نفر از داوران جشنواره الگوهای تدریس برتر که از استان های مختلف انتخاب شده اند کار داوری را انجام می دهند و حدود 40 نفر عوامل اجرایی نیز مسئول برگزاری این جشنواره می باشند.

خاطرنشان می سازد گردهمایی تخصصی روسای ادارات تکنولوژی و گروهای آموزشی متوسطه سراسر کشور و همچنین گردهمایی تخصصی 19 دبیرخانه راهبری کشوری نیز در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار