25 مرداد ماه، برگشت اولین گروه حجاج یزدی

یزد (پانا) - مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزدگفت: پرواز بازگشت اولین گروه حجاج یزدی جمعه بیست و پنجم مردادماه ساعت 11:55 ظهر در فرودگاه بین المللی یزد به زمین می نشیند.

کد مطلب: ۹۴۶۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
25 مرداد ماه، برگشت اولین  گروه حجاج یزدی

بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ "محمد جواد ادیب دوست" با اعلام این خبرگفت: عملیات برگشت حجاج یزدی به فرودگاه بین المللی یزد تا دوشنبه بیست و هشتم مردادماه بمدت4 روز اول ادامه خواهد داشت.

"ادیب دوست" بابیان اینکه تمام پروازهای برگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) وبا هواپیماهای ایرباس 300و 600 انجام می شود افزود: 3850 زائر بیت الله الحرام طی مدت یاد شده به کهن شهر یزد بازمی گردند.

وی اظهار داشت: 16 سورتی پرواز در قالب 25 کاروان برای بازگشت حجاج یزدی از حج تمتع در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزد در ادامه با تشکر از زحمات شبانه‌روزی تمام واحدهای عملیاتی اداره کل فرودگاه های استان و تمام ارگان ها و نهادهای دخیل در انجام این مسئولیت خطیر، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده در تلاشیم که عملیات برگشت حجاج به استان یزد نیز مطابق با برنامه و باکیفیت مطلوبی انجام شود.

"ادیب دوست" تأکید کرد: قطعاً بازگشت بدون دغدغه حجاج یکی از اهداف اصلی اداره کل فرودگاه های استان یزد است که در این رابطه‌ برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا زائرین خانه خدا بدون هیچ مشکلی به شهردارالعباده یزد بازگردند.
مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی یزد از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه بین المللی یزد داشته باشند.
وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن های 199 و 31010 و یا از طریق پرتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
"ادیب دوست" مجددا با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
وی در پایان بیان داشت: امسال خوشبختانه عملیات بازگشت حجاج سرزمین وحی بمانند عملیات رفت از ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی یزد انجام
می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار