مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : کسب 5 مقام کشوری توسط کودکان با نیازهای ویژه استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه استان موفق به کسب 5 مقام اول تا سوم کشور در بیستمین جشنواره مسابقات فرهنگی- هنری و ورزشی شدند.

کد مطلب: ۹۴۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : کسب 5 مقام کشوری توسط کودکان با نیازهای ویژه استان

محمد علی واقعی با بیان این خبر اظهار کرد: در بیستمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ی کشور، دانش آموزان استان در رشته های احکام، بوچیا ، دوومیدانی و پرش طول درخشیدند.

او با اشاره به کسب مقام اول کشور توسط زهرا زنگوئی دانش آموز پایه هشتم از مرکز شکوه در رشته احکام، تصریح کرد: ساناز امیرآبادی زاده دانش آموز پایه نهم این مرکز نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در این رشته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از کسب مقام دوم کشور در رشته بوچیا کلاس (bc2)توسط دانش آموز حسن آردی از مرکز پویا خبر داد و افزود: در رشته دومیدانی، ماده 800 متر نیز فاطمه حسن پوراز مرکز فردین فرزین، حائز رتبه سوم کشور شد.

واقعی با بیان این که این مسابقات با حضور 1800 دانش آموز دختر وپسر از تاریخ 14 لغایت 18 مردادماه در بخش پسران و 19 الی 23 مردادماه در بخش دختران در تهران برگزارشده است، ادامه داد: در رشته دومیدانی؛ ماده پرش طول نیز نرگس تخم گر از مرکز شکوه موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سربلندی دانش آموزان بانیازویژه درعرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری مایه افتخار و مباهات استان دانست و ابراز داشت: آموزش و پرورش استثنایی استان بر اساس سند تحول، با به کار گرفتن همه امکانات مادی و معنوی برای پیشرفت دانش آموزان با نیازهای ویژه تلاش می کند تا این عزیزان بتوانند به عنوان شهروندانی با نشاط؛ کارآمد و موثر در جامعه موثر واقع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار