آموزش و پرورش گناباد فعال در عرصه اوقات فراغت

گناباد (پانا) - دبیر ستاد اوقات فراغت اموزش و پرورش گناباد از استقبال بالای دانش آموزان گنابادی از کلاسهای تابستانی خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گناباد  فعال در   عرصه اوقات فراغت

اوقات فراغت فرصت مناسبی است برای دانش آموزاتن تا فارغ از فشارها و برنامه های آموزشی به کسب تجربه در سمت علایق و استعداد های خود حرکت کنند .

دبیر ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش گناباد در خصوص کلاسهای تابستانی اوقات فراغت افزود : در تابستان امسال در شهرستان گناباد بیش از 12 پایگاه اصلی اوقات فراغت از خرداد ماه راه اندازی و شروع به کار نمود . نصیرزاده افزود در این پایگاه ها کلاسهای متنوع آموزشی ، هنری ، قرانی و ورزشی گنجانده شده که با استقبال بالای دانش اموزان مواجه شد .

نصیرزاده استقبال از کلاسهای ورزشی اوقات فراغت را بیش از سایر کلاسها برشمرد و افزود: با توجه به نشاط و پویایی و نیز تنوع فضای آموزشی در سالن های ورزشی دانش آموزان علاوه بر حضور در کلاسهای هنری و فوق برنامه به سمت کلاسهای ورزشی اشتیاق بیشتری از خود نشان داده اند .

کانون های بهشتی، نرگس، غدیر، اکبرزاده، دوستدار، الزهرا، حامی،ا ندرزگو، سازمان دانش آموزی و مجموعه های ورزشی رجایی ، بهشتی ، شریفی پور به عنوان پایگاه های اصلی ثبت نام تابستانی از ابتدای تیرماه فعالیت خود را اغاز کردند که بیش از 3000 دانش آموز گنابادی در این کلاسهای شرکت کرده و در پایان دوره گواهی پایان دوره دریافت نمودند

اولین مدرسه و اکادمی فوتبال و خانه شطرنج آموزش و پرورش با شروع کلاسهای تابستانی افتتاح شد. برگزای کارگاه های توانمند سازی ، تغذیه رایگان ، استفاده از استخر رجایی ، اهدا البسه ورزشی ، شرکت در اردو از دیگر برنامه های جانبی این کلاسها می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار