امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

کمیت بدون کیفیت فایده ای ندارد

محامی: مدارس کپری باید در یک زمان مشخص برچیده شوند.

زاهدان(پانا)- به گفته ی امام جمعه ی زاهدان و نماینده ی ولی فقیه در استان، باید به سیاست کیفیت گرایی اهمیت ویژه ای بدهیم و با کمیت کم کیفیت را بالا ببریم چرا که کمیت بدون کیفیت فایده ای ندارد.

کد مطلب: ۹۴۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیت بدون کیفیت فایده ای ندارد

حجت الاسلام مصطفی محامی در یدار با استاندار سیستان و بلوچستان و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: تقاضای مردم و مسئولین سیستان وبلوچستان این است که وضعیت آموزش و پرورش مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد و ضعف ها، کمبودها و فاصله ها جبران شود.

او ادامه داد: استان سیستان وبلوچستان در شاخص های مختلف آموزش و پرورش در استان های پایین جدول می باشد که باید به این موضوع رسیدگی شود.

امام جمعه زاهدان ابراز کرد: تلاش های زیادی برای بهبود وضعیت شده است ولی هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله ی زیادی باقی مانده است.

نماینده ی ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نیرو های آموزش و پرورش در استان باید در شرایط مطلوب کار کنند و بستگی به این دارد که امکانات مناسب به استان برسد.

محامی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان نقطه قوتی برای دستگاه تعلیم و تربیت است که باید نیروهای آن بصورت بومی گزیش شوند و انتظار این است که فرآیند جذب نیرو از اقوام و مذاهب گوناگون باشد.

او بیان کرد: در گزینش و جذب نیرو باید تناسب رعایت شود و افراد گزینش شده در راستای اهداف نظام اسلامی تلاش بکنند و سیاست های نظام را دنبال کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تخصیص اعتبار برای جذب نیرو زمانی می تواند تاثیر گذار باشد که توانایی های مجذوبین در گزینش مشخص و اصلح ترین افراد انتخاب و بکارگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: در بحث فضا سازی ابتدا استاندارد ها بطور کامل و دقیق رعایت شوند و امنیت به طور کامل تامین گردد و اگر اینگونه نباشد ما بنیه ضعیف قبل خود را خواهیم داشت.

محامی با بیان اینکه باید به سیاست کیفیت گرایی اهمیت ویژه ای بدهیم، اظهار کرد: کمیت بدون کیفیت فایده ای ندارد و ما باید در همه ی زمینه ها استاندارد های مطلوب را اجرایی و تامین کنیم.

او خاطرنشان کرد: معلمان و فرهنگیان فرهیخته و توانمندی در سطح استان وجود دارند که باید نظارت مستمری بر روی آنها وجود داشته باشد تا شاهد ارتقا وضعیت کنونی در استان باشیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه فرزندان سیستان و بلوچستان از استعداد خوبی برخورداند، گفت: متاسفانه به دلیل محرومیت، زمینه رشد برای بسیاری از استعداد ها فراهم نمی شود و این سرمایه های گرانبها به هدر می روند.

محامی در پایان تاکید کزد: اگر کشور ما امروز با کمبود مواجه است، همه ی ما باید با تلاش، پشتکار و ایمان این کمبود ها را جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار