راهیابی دو طرح دانش آموزی شهرستان میناب به مرحله کشوری

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی شهرستان میناب : دو طرح دانش آموزی از شهرستان میناب به جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزی- جابربن حیان راه یافت.

کد مطلب: ۹۴۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دو طرح دانش آموزی شهرستان میناب به مرحله کشوری

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب ،حسن اسمعیلی نژاد از راهیابی دو طرح از دانش آموزان شهرستان میناب به جشنواره کشوری جابربن حیان خبر داد.

اسمعیلی نژاد گفت: از مجموع 170 پروژه راه یافته به مرحله استانی تعداد 30 پروژه بعنوان پروژه های برتر استان مشخص شدند که در این بین 5 پروژه از شهرستان میناب بوده است.

وی افزود: پس از آن نیز این 30 پروژه مورد داوری و ارزیابی های تخصصی قرار گرفتند که منتج به راهیابی 2 پروژه از شهرستان میناب به مرحله کشوری شد.

حسن اسمعیلی نژاد گفت :کیفیت بخشی به آموزش و تحقق اهداف دانشی ،مهارتی و روش های علمی-پژوهشی،استفاده از روش حل مساله ومشارکت دانش آموزان در یادگیری را از مهمترین شاخصه های جشنواره جابربن حیان ذکر کرد.

اسمعیلی نژاد یادآورشد:مدیران مدارس با برنامه ریزی و توجیه معلمان ،دانش آموزان و والدین ، تمهیدات لازم را برای اجرای مطلوب جشنواره آتی جابر بن حیان دنبال می کنند.

لازم به ذکرست سهمیه استان در جشنواره کشوری 5 پروژه می باشد.(شهرستان میناب 2پروژه ،ناحیه یک و دو بندرعباس 2پروژه،رودان1پروژه)که از25تا28مردادماه در استان گیلان به رقابت خواهندپرداخت.

گروه های راه یافته به مرحله کشوری از شهرستان میناب:

* علیرضا حیدری نسب، دبستان شهید فیاض بخش دهوسطی

* آیدا اسماعیل پور- حوریه محمودی- کوثر جاربی، دبستان شاهد شهید یوسف عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار