برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر

اردبیل (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش مشگین شهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون نوسازی و تجهیز مدارس و سایر اعضا در سالن کنفرانس این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: خوشبختانه تا شروع سال تحصیلی در سطح استان 22 پروژه جدید مدرسه با حدود بیش از 134 کلاس درس 7 سالن ورزشی و 6 نمازخانه به مجموعه ساختمان های مورد بهره برداری آموزش و پرورش اضافه خواهد شد .

احمد ناصری در رابطه با پروژه های در حال انجام در شهرستان مشگین شهر اظهار داشت : در شهرستان مشگین شهر هم 6 پروژه جدید مدرسه در قالب بیش از 46 کلاس درس ، 1 سالن ورزسی و 3 نمازخانه از اول مهر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که تجهیزات مورد نیاز همه مدارس در حال احداث توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به شهرستان ها تحویل داده شده است.

او افزود : با ارزیابی های صورت گرفته امسال مهر با شکوهی خواهیم داشت و اولیا در این مسیر آموزش و پرورش را یاری می کنند .

در ادامه مدیرآموزش و پرورش مشگین شهرنیز با اشاره به وضعیت قبولین کنکور 98 ، بیان کرد : تعداد بیش از 20 نفر از دانش آموزان ما در کنکور رتبه زیر هزار کسب کرده اند 17 نفر از این تعداد در رشته تجربی می باشد.

رضا نوری زاده ادامه داد: امسال همزمان با آغاز مهر و شروع سال تحصیلی 5 مدرسه در قالب 44 کلاس افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان را بسیار خوب ارزیابی کرده و افزود: ستاد اسکان فرهنگیان مشگین شهر با پذیرش 23560 نفر در قالب 6516 خانواده از نقاط مختلف کشور بعد از استان ، مقام اول را در بین مناطق دارا می باشد.

مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه سفر خود از مدارس در حال احداث رو ستا ی ساری خانلو ، امام جواد (ع) و شهدای فرهنگیان و مدرسه عترت کوجنق نیزبازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار