مرکز آمار اعلام کرد

افزایش ٢٥ درصدی واحدهای مسکونی در صدور پروانه‌های ساختمانی

تهران (پانا) - واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران ٢٥,٤ درصد و در شهرداری‌های کل کشور ‌٢٣.٩ درصد در فصل زمستان ٩٧ نسبت به زمستان ۹۶ افزایش یافت.

کد مطلب: ۹۴۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ٢٥ درصدی واحدهای مسکونی در صدور پروانه‌های ساختمانی

مرکز آمار اعلام کرد: بررسی نتایج طرح "گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور" در فصل زمستان سال ١٣٩٧ نشان می‌دهد:

شهر تهران

در فصل زمستان سال ١٣٩٧، تعداد ١٨٩٥٣ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌ تهران، پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ١٢,٥ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٥.٤ درصد افزایش داشته است.‏ متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ٧.١ واحد بوده است که ۱۴.۴ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢۴.٣ درصد افزایش داشته است.

مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده از سوی شهرداری‌ تهران در فصل زمستان ١٣٩٧ بالغ ‌بر ٣٥٥٢ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٥,٤ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٩.٨ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ی مورد بررسی حدود ١٣٢٩ مترمربع بوده است.

کل نقاط شهری کشور

در فصل زمستان سال ١٣٩٧، تعداد ١١٤٦١٤ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های کشور پیش‌بینی شده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٥٠,١ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٣.٩ درصد افزایش داشته است.‏ متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه‌ی احداث ساختمان ٢.٥ واحد بوده است‌.

در فصل زمستان ١٣٩٧ صادرشده است که نسبت به فصل گذشته حدود ٦٨,٩ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ٢٢.٠ درصد افزایش داشته است که نسبت به فصل گذشته ٤٣,٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته حدود ٢٣.٦ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ٤٦٦ مترمربع بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار