فولادوند: اصل در مدرسه محوری توانمندسازی مدیران است

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران درجلسه پروژه مهر منطقه 15دقت درانتصاب مدیران را اولین گام درتضمین کیفیت و بهبود وضعیت آموزش و پرورش اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: اصل در مدرسه محوری توانمندسازی مدیران است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه پروژه مهرمنطقه 15 با حضور فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، مسعود ثقفی، مشاورمدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل شهر تهران، عدالت آذر، رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل، سید ولی حسینی، مدیرآموزش وپرورش منطقه 15 و کارگروه های پروژه مهرمنطقه با موضوع بررسی روند پروژه مهر98 در سالن شورای این منطقه برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید ولی حسینی مدیر آموزش وپرورش منطقه 15، ضمن خیرمقدم به مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران و هیئت همراه و تبریک دهه ولایت، گزارشی از روند پروژه مهر98 در آموزش و پرورش منطقه 15 و فعالیت های انجام شده در کارگروه ها را بیان نمود.

در ادامه فولادوند ضمن تبریک اعیاد ذی الحجه وتشکر از تلاش وکوشش همکاران در پروژه مهر98 اظهار داشت: پروژه مهر یک پروژه ملی و بسیار مهم است و همه نهادها و سازمان ها در آن نقش دارند وی همچنین افزود: کارگروه ها به نحو احسن کار خود را انجام داده اند فقط در حوزه نیروی انسانی می بایست با همکاری و همدلی کار را پیش برد و مشکل را حل نمود.

فولادوند تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش در این روزها با چالش روبرو شده است دلیلش عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند است مدیرمی بایست خودش مشکلات را حل کند، مدیر است که مدرسه و جامعه را تغییر می دهد لذا مدیر ناکارآمد از اصول مدیریت آگاهی ندارد و مشکل ساز است.

وی افزود: می بایست در انتخاب و انتصاب مدیران دقت شود و این اولین گام در تضمین کیفیت و بهبود وضعیت آموزش و پرورش است ،هر چه مدیریت ها براساس شاخص های غیراستاندارد ومادی توزیع شود آموزش و پرورش دوباره دچار چالش می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص مدرسه محوری بیان داشت: از اول مهرماه تفویض اختیار وطرح مدرسه محوری در مدارس اجرا می شود و اصل در مدرسه محوری توانمندسازی مدیران و دیگری نظارت دقیق است وی هم چنین عمده تخلفات در حوزه آموزش و پرورش را عدم نظارت دانست.

در ادامه درّی، معاون آموزش متوسطه نیز ضمن اشاره به سامانه خود ارزیابی مدیران اظهارداشت:این سامانه تا 23مرداد ماه باز است و مدیران می بایست 10 آیتم را خودارزیابی کنند و درصد پیشرفت آن موارد را در مدرسه اعلام کنند و منطقه هم می بایست مستندات را بارگذاری کند.

وی افزود: مرحله بعدی پروژه مهر 30 مرداد و بعد از آن 25 شهریورماه است دری افزود: نرخ رو به رشد و درصد های اعلام شده نشان می دهد که ما به چه میزان در پروژه مهر توفیق داشته ایم و این سامانه از طریق وزارتخانه هم رصد می شود امیدواریم با تلاش و کوشش همه دوستان این پروژه هم مثل بقیه کارهای خوب منطقه 15 به موقع انجام شود.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولان کارگروه های پنج گانه پروژه مهر منطقه 15، گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده را ارائه ، و در این زمینه بحث وتبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار