همایش استانی بزرگداشت کمال الملک در فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - به مناسبت هفتادونهمین سالگرد درگذشت کمال الملک، همایش بزرگداشت این استاد با حضورنویسندگان، فرهیختگان و دوستداران وی از شهرستانهای نیشابور، مشهد، سبزوار، قوچان، فیروزه و کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی بزرگداشت کمال الملک در فیروزه برگزار شد

این همایش به پاس قدردانی از خدمات ارزنده ، آشنایی و شناساندن بیش از پیش این هنرمند ایران زمین شامگاه سه شنبه 22 مرداد ماه درمحل سالن همایشهای آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد.

حکیم پور، سرپرست فرمانداری فیروزه، استاد کمال الملک را به عنوان شخصیت برجسته هنری وتاثیر گذار عنوان کرد و اظهارداشت: این شهرستان افتخار آن را داشته که ۱۲ سال آخر عمر ایشان را میزبانی کند و در حال حاضر منزل استاد بازسازی وآماده بازدید علاقه مندان شده است.
وی ادامه داد: این همایش باهدف بررسی ابعاد پنهان و تاثیر گذار زندگی این هنرمند درسالهای آتی هم برگزار خواهدشد و قطعا پژوهش و بررسی زندگی این هنرمند نامی کشورمان در پاسخ به بسیاری ازابعاد پنهان زندگی ایشان موثرخواهد بود.
شایان ذکراست در این همایش نوه استاد کمال الملک به شرح بخشی از زندگی او پرداخت و سایر مدعوین با قرائت شعر و مقاله هریک به گوشه ای ازابعاد شخصیتی کمال الملک پرداختند.
بازدید ازباغ نشاط و ارامگاه کمال الملک ازدیگربرنامه های جنبی همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار