رسانه مانع از انباشت انرژی های نهفته در جامعه می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اگر رسانه‌های اجتماعی و سیاسی نقد کنند انباشت انرژی‌های فروخفته در جامعه رخ نمی‌دهد و همانطور که در برخی کشورهای همسایه می‌بنیم اگر رسانه‌های آنها نقد می‌کردند انفجار اجتماعی درآنها ایجاد نمی‌شد.

کد مطلب: ۹۴۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه مانع از انباشت انرژی های نهفته در جامعه می‌شود

مجید خورشیدی در نشست با مدیران خبرگزاری های استان بوشهر بیان داشت : خبرگزاری ها باید از عوام زدگی و فضای عام دور باشند چرا که وظیفه رسانه‌ها تنها مدح نیست بلکه رسانه ها به خصوص خبرگزاری‌ها باید نقد منصفانه را در کارهای خود داشته باشند.

وی بیان کرد: قسمت اعظمی از کار خبرگزاری‌ها باید بازتابنده کژی‌های جامعه باشد و امروز فضای استان برای انجام کار حرفه‌ای رسانه رسانه‌ها فراهم است.

خورشیدی با بیان اینکه از رسانه‌ها و خبرنگاران منتقد استان بوشهر تقدیر می‌شود یادآورشد: قدرت رسانه در جهان حکومت‌ها را وادار به حرکت می کند و مدیرانی که به خبرگزاری ها و خبرنگاران پاسخگو نباشند از قدرت رسانه بی‌اطلاع هستند.

خورشیدی گفت: خبرگزاری‌ها بعنوان قدرت و راس رسانه ها به شمار می‌روند و برخلاف برخی پایگاه‌های خبری باید خبرهای رسمی و صحیح تولید کنند.

او گفت: پایگاه خبری اگر خبری را به اشتباه منتشر کرد این امکان را دارد آن را تکذیب و یا تصحیح کند ولی اگر خبرگزاری رسمی خبری تولید و فردا آن را تکذیب کرد جایگاه آن رسانه نقض می‌شود.

وی تاکید کرد: براین اساس خبرگزاری نمی‌تواند خبر غیررسمی و غیردقیق تولید کند و این مسئولیت خبرگزاری‌ها را نسبت به دیگر رسانه‌ها دوچندان می‌کند.

خورشیدی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سرنوشت قانونگذاری جامعه برای چهارسال باید مشخص شود به همین دلیل باید مجلسی انتخاب شود که بتواند مشکلات کشور را حل کند به همین دلیل مردم را باید برای دخالت در تعیین سرنوشت خود تشویق کرد.

وی تاکید کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بکار گرفته اند و از رسانه ها می‌خواهیم به برگزاری انتخاباتی خوب و سالم در تراز انقلاب اسلامی کمک کنند.

خورشیدی گفت: خبرنگاران وظیفه دارند عیبها و نقص ها و به نحوی صدای مردم را به مسئولان منتقل و آنان را برای حضور عالمانه پای صندوقهای رای تشویق کنند.

وی گفت: به پشتوانه رای بالای مردم است که امروز دولت با وجود همه تحریمها ولی با تمام قدرت برای خدمت رسانی تلاش می کند.

خورشیدی یادآور شد: گزینه فرمانداری شهرستان دشتستان معرفی شده و منتظر ابلاغ گزینه معرفی شده از سوی وزارت کشور هستیم.

وی گفت: استان بوشهر نمونه کامل هماهنگی بین اعضاست و همه قطع نظر از هر نوع سلیقه ای در کنار هم با آرامش در حال انجام کار هستند و همه انرژی خود را صرف پیشبرد امور استان نه صرف اصحکاک از داخل می شود.

خورشیدی افزود: مسئولان استان با بهره گیری از فرهنگ مدارا در جبهه خدمت رسانی قرار دارند و به واسطه فرهنگ بردباری حاکم بر استان کمترین تعارض و شکایت از اصحاب رسانه در استان دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار