توزیع 2 هزار جلد کتاب در جشن غدیر لامرد

فینالیست های عصر جدید در جشن غدیر لامرد

لامرد (پانا) – دبیر اجرایی جشن مردمی غدیر از برگزاری جشن بزرگ غدیر به همراه توزیع 2 هزار جلد کتاب در طرح وقف در گردش کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 2 هزار جلد کتاب در جشن غدیر لامرد

مصطفی زائری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لامرد با بیان اینکه عید غدیر خم در میان اعیاد مسلمانان دارای جایگاه ویژه و ممتازی است، بیان کرد: این عید بر خلاف برخی تصورات به‌عنوان عید وحدت میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی و دیگر مذاهب است که به همین دلیل ما تاکید می کنیم این عید همانند دیگر مراسمات مذهبی محرم و صفر باید به صورت مردمی و با حضور تمامی گروه ها برگزار شود.

دبیر اجرایی جشن مردمی غدیر با اشاره به اینکه 2 هزار جلد کتاب در قالب طرح وقف در گردش کتاب در این جشن توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: طرح فرهنگی وقف در گردش کتاب باهدف تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و همچنین سنت حسنه وقف در جشن عید غدیر برگزار و از کسانی که تمایل شرکت در این طرح مردمی دارند دعوت می‌شود کتاب‌های مطالعه شده خود را بانام و نشان خودشان در اختیار ما قرار دهند.

زائری رونمایی از پرچم متبرک شده گنبد و بارگاه امام علی(ع)، توزیع 700 جایزه فرهنگی میان کودکان و بزرگ‌سالان، تجلیل از 6 خانواده معظم شاهد و 20 نفر از ساداتی که در حوزه فرهنگ نبوی و علوی بیشترین فعالیت را داشتهاند و توزیع نان صلواتی، از دیگر برنامه‌های مهم این جشن بزرگ مردمی برشمرد.

این جشن مردمی روز سه‌شنبه ششم شهریورماه ساعت 21 جنب بانک صادرات شعبه مرکزی لامرد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار