مدیرآموزش و پرورش منطقه18: دانش آموزان آگاهانه رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند

تهران (پانا) - عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه18 به همراه رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی از پایگاه های انتخاب رشته کنکورسراسری و آزاد98 بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۴۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش منطقه18: دانش آموزان آگاهانه رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18؛ عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه 18درحاشیه این بازدید هدف ازبرپایی این مراکز را ارائه ی خدمات مطلوب به داوطلبین کنکورسراسری و آزاد98 دانست و اظهارداشت: ازمشاوران خوب و توانمندی در سطح پایگاه های انتخاب رشته منطقه18 استفاده نموده ایم تا اطلاعات به نحو مطلوب در اختیار دانش آموزان و اولیاء قرار گیرد.

وی افزود:باید تلاش کنیم خدمات مناسب مشاوره ای را در اختیار دانش آموزان و خانواده های محترم آنان قرار دهیم تا دانش آموزان آگاهانه رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و شاهد قبولی آنان در دانشگاه های معتبر باشیم.

گفتنی است؛ در این پایگاه هاخدمات توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته سراسری 98، انتخاب رشته مجازی به همراه پرینت ، مشاوره اختصاصی کنکور ۹8، برگزاری کارگاه تخصصی انتخاب رشته، انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ، معرفی ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان،انتخاب رشته دانشگاه آزاد و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی،مشاوره، بازنگری و ویرایش انتخاب رشته نهایی با نظر کارشناسان و مشاوران مجرب، انتخاب رشته آموزش و پرورش، جهت کمک به داوطلبین ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار