مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:شفاف سازی و آگاهی دادن اصحاب رسانه به مردم موجب افزایش اعتبار و اعتماد دستگاه های اجرایی خواهد بود

اسلامشهر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در نشستی با اصحاب رسانه از زحمات آنها در راستای همکاری با آموزش و پرورش تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۴۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:شفاف سازی و آگاهی دادن اصحاب رسانه به مردم موجب افزایش اعتبار و اعتماد دستگاه های اجرایی خواهد بود

در این نشست حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی از همراهی‌های اصحاب رسانه با آموزش و پرورش در جهت کسب رضایت مردم و اطلاع رسانی برای ارائه خدمات به شهروندان تقدیر کرد و خبرنگاران را منشا خیر و برکت برای مردم و نظام اسلامی برشمرد.

او در ادامه افزود:اصحاب رسانه همگام با مردم میبایست در انعکاس واقعیت حوزه عملکردی،مسائل وچالشهای آموزش و پرورش تلاش کنند و با مسئولین اجرایی هم تعامل داشته باشند.

بناربیان کرد:شفاف سازی و آگاهی دادن به مردم موجب افزایش اعتبار و اعتماد به دستگاه‌های اجرایی خواهد بودو رموز موفقیت اصحاب رسانه در امانتداری و صداقت آنها در زمینه نشر اطلاعات و اخبارخواهد بود،حتی اگر در این راستا نقدهای منصفانه خبرنگاران به مزاج بعضی مسئولین خوش نیاید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرگفت:شهرستان اسلامشهر با برخورداری از 97000دانش آموز در سال تحصیلی جدید دارای جمعیت دانش آموزی بیشتر از بعضی استانها است و با توجه به این موضوع بایدقدردان مجموعه همکاران در واحدهای آموزشی بودکه دارای تلاش خستگی ناپذیر وبی منت هستند.

او به موفقیت‌های آموزش و پرورش در سایر زمینه‌ها نیز اشاره کردو کسب رتبه‌های خوب کشوری و استانی در مسابقات فرهنگی، هنری،قرآن، عترت ونماز،ورزشی،حوزه سلامت وسه رتبه کشوری در مسابقات پرسش مهر نوزدهم ،کسب رتبه اول کشوری واحد حقوقی در مستند سازی املاک و شناسنامه دار کردن آنان را بخشی از این فعالیتها دانست.

بنار اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه مهر سال تحصیلی99-98ودرجهت رفع دغدغه‌های اولیاء دانش آموزان،تیم‌های ارزیابی از سی واحد آموزشی بازدید کردند و بر حسن اجرای ثبت نام نظارت کامل داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهراذعان داشت:با اضافه شدن دوازه مدرسه جدید و 102کلاس درس آماده ورود به مهر نود وهشت و سال تحصیلی جدیدهستیم، لیکن میدانیم شهرستان اسلامشهر با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه،جذابیت سکونت و مسیر آسان نزدیک به پایتخت پذیرای تعداد زیادی از مهاجرت‌ها خواهد بودو در زمینه واحدهای آموزشی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار