فرماندار محلات:

خبرنگار نباید از دایره اخلاق خارج شود

اراک(پانا)- حسن قمری فرماندار شهرستان محلات با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: نیاز امروز کشور وحدت و انسجام است که حوزه خبر و خبرنگاری نیز در این زمینه نقش موثری ایفا می کنند.

کد مطلب: ۹۴۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار نباید از دایره اخلاق خارج شود

قمری بیان کرد: تضارب افکار و اختلاف سلیقه در همه جای دنیا مرسوم است ولی ما بارها و بارها گفته ایم که در تمامی حوزه ها نباید از دایره اخلاق خارج شد.

فرماندار محلات ادامه داد: تهمت و افترا علاوه بر تشویش اذهان عمومی، یک جرم محسوب می شود و همه ما به اصول اسلامی و اعتقادات دینی مقید هستیم و باید اینها را در کار لحاظ کنیم.

قمری افزود: خبرنگاری که در شهر های کوچک مشغول به فعالیت هستند مقداری با سختی و دشواری بیشتری فعالیت می کنند زیرا منابع مالی حمایتی وجود ندارد و تمام کسانی که در این حوزه کار می‌کنند با دل و جان مشغول به فعالیت هستند که از همه آنها تشکر می کنم.

قمری خاطرنشان ساخت: مهمترین مسئله پیش رو در کشور برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه سال جاری می باشد و وظیفه سنگین تمامی شهروندان آن است که در هر پوشش و لباس در انتخابات شرکت نمایند.

فرماندار شهرستان محلات در ادامه نشست خود با خبرنگاران بیان کرد: در ایام دهه فجر بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح کردیم که بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان آن در بخش خصوصی و بیش از ۲۳ میلیارد تومان در دولتی بود و با تلاش های مشترک صورت گرفته میان مسئولان شهرستان توانستیم بودجه های دیگری هم جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار