تئاتر« توهم » روی صحنه نیشابور رفت

نیشابور (پانا ) - همزمان با دهه فرخنده ولایت اعیاد سعید قربان تا غدیرخم نمایش کمد ی« توهم» در محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۹۴۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر« توهم » روی صحنه نیشابور رفت

مسئول امورهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد : هنرمندان خوش قریحه وبا ذوق تئاتراین دیار هنر خیز با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی ادبیات نمایشی توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایند واجرای تئاتر در سطح شهرستان نیشابور همیشه با اقبال همشهریان هنردوست همراه بوده است و نمایش کمدی«توهم » نیز از این آثار است که باهمکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه رفته است.

حمیدرضا آتشی گفت : نمایش کمدی« توهم » برداشتی آزاد از اثر میشل ریب به قلم و کارگردانی هنرمند جوان تاتر نیشابور یلدا دهجوریان که در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری: مجتبی توکلی، امیر سالاری، علی زرگرانی ، یلدا دهجوریان، سما قنبری، زینب محمداوی در آن به ایفای نقش پرداخته اند وبنیامین دهجوریان به عنوان عوامل همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش اشاره وخاطرنشان کرد: نمایش کمدی« توهم » نگاهی دارد به شایعات و توهمات ذهنی مردم که باعث می شود اتفاقات عجیب و دور از ذهن و در برخی موارد ناگوار رخ دهد.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایش نمایش کمدی« توهم » محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور خیابان شهید جعفری( راه آهن) ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار