مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :کسب 4رتبه اول کشور توسط فرهنگیان استان

بیرجند(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: دبیران آموزش و پرورش استان موفق به کسب 3 رتبه اول کشور در محورهای مختلف سومین دوره جشنواره ی نوآوری در فرایند آموزش و یاد گیری شدند.

کد مطلب: ۹۴۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :کسب 4رتبه اول کشور توسط فرهنگیان استان

محمد علی واقعی با بیان این که سه تیم 3 نفره از استان در این جشنواره حضور داشتند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کار تیمی و مشارکتی، توجه به محیط زیست، تقویت هویت اسلامی- ایرانی، ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، ترویج ارزش کار و کارآفرینی وتوجه به فرهنگ مصرف درست از انرژیها از مهم ترین رویکردهای این جشنواره بود.

وی، با بیان این که جشنواره «نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری» با هدف تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد، تصریح کرد: خانم ها زهرا شورستانی، سارا کرمانی و شهین دخت مخملباف موفق به کسب رتبه اول کشور در محور سنجش عملکردی شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه اول سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش در محور مشارکت اولیاء توسط خانم ها فرحناز علی دوست خبیری، مریم جوادی و زهرا طالبی؛ یاد آور شد: در محور رسانه های پر شمار نیز خانم سمانه مقصودی و آقایان سید حسن شواکندی و علیرضا جعفری بجد موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

واقعی با بیان این که در سند تحول بنیادین، تکلیفی برای ‌معلمان در نظر گرفته شده است تا در این سند به امر کیفی سازی تعلیم و تربیت توجه ویژه شود، خاطر نشان کرد: در دومین دوره مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی نیز آقایان محمد علی فرحناکی و محمد حسن عباسیان موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: برای دستیابی به کیفیت ‌باید مدرسه متحول شود ‌و برای تحول در مدرسه معلم باید ‌کلاس درس را به سازمان و کلاسی با کیفیت تبدیل کند و لازمه این کار ارتقا شایستگی های حرفه ای معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار