اجرای طرح توانمند سازی رشد مدار با پوشش 121 هزار نفر دانش آموز دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل ازاجرای طرح توانمند سازی رشد مدار با پوشش 121 هزار نفر دانش آموز در مدارس این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۶۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توانمند سازی رشد مدار با پوشش 121 هزار نفر دانش آموز دراستان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی در چهارمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد،اظهار داشت : طرح توانمند سازی رشد مدار در مدارس ابتدایی و متوسطه با پوشش 121 هزار نفر دانش آموز برگزار شد.

او با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش استان در حوزه فرهنگی و پیشگیری،بیان کرد :طرح آموزش توانمندسازی والدین باشرکت 23500نفر در مدارس از جمله برنامه های موثر پیشگیری در حوزه خانواده می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه درسالتحصیلی جاری 12 هزار دانش آموز ،معلم واولیای دانش آموزی در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم شرکت نمودند، گفت: از 170 اثر در مرحله استانی تجلیل بعمل آمد که 8 اثر موفق به دریافت رتبه های برتر کشوری شد.

خلیلی موسوی خاطرنشان کرد:بر اساس تمهیدات لازم و برنامه ریزی های انجام گرفته میزان برنامه های فرهنگی و پیشگیری در آموزش و پرورش استان 10 درصد افزایش نشان می دهد.

او همچنین از برگزاری نمایشگاه های سیار پیشگیری در سطح 430 واحد آموزشی ، تهیه و توزیع 20 هزار بسته آموزشی و فرهنگی در بین گروه های هدف، اجرای طرح آموزشی و توانمندسازی معلمان و کارکنان با شرکت 1230 نفر و اجرای برنامه همکاری خانه و مدرسه با شرکت 160 خانواده پایه اول در سال تحصیلی جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار