بازدید از روند برگزاری کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه‌گران دانشگاه فرهنگیان

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراهی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان از روند برگزاری کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه‌گران دانشگاه فرهنگیان بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۹۴۶۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند برگزاری کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه‌گران دانشگاه فرهنگیان

در نخستین روز از برگزاری کارگاه آموزشی ( علمی - عملی ) مصاحبه‌گران دانشگاه فرهنگیان، سخایی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با همراهی عروف‌ زاد مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان از روند برگزاری این کارگاه بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان مهم‌ترین بستر تربیت و آماده‌سازی معلمان برای سه دهه خدمت در آموزش و پرورش محسوب می‌شود، تیم‌های مصاحبه‌کننده از متقاضیان ورود به این دانشگاه باید از مجرب‌ترین نیروهای آموزش و پرورش باشند و برگزاری چنین دوره‌هایی سبب افزایش کیفیت فرآیند مصاحبه خواهد گردید.
برگزیدگان این کارگاه شهریور ماه در قالب تیم‌های مصاحبه کننده از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان مصاحبه خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار