افتتاح ۲۸ پروژه آموزشی و ورزشی در سال تحصیلی جدید دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از افتتاح 22 مدرسه با 134 کلاس درس، 6 سالن ورزشی، 1 زمین چمن مصنوعی و 7 نمازخانه آموزشگاهی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲۸ پروژه آموزشی و ورزشی در سال تحصیلی جدید دراستان اردبیل

احمد ناصری در دومین جلسه شورای پروژه مهر استان اظهارداشت: سیاست وزارت آموزش و پرورش ، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس بوده و همچنین برچیده شدن مدارس خشتی و گلی است.

او تصریح کرد: در این راستا مقررشده است تا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به گازکشی مدارس روستایی دارای گاز، اقدام نموده و سیستم گرمایشی این مدارس را از بخاری های نفتی به پکیج وحرارت مرکزی مجهز نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: بر اساس پروژه مهر استان و در راستای ساماندهی نیروی انسانی، امکان صدور ابلاغ برای 95 درصد از نیروهای رسمی و سایر همکاران وجود دارد بنابراین تاخیر در این خصوص شایسته نیست.

ناصری بیان کرد: استمرار خدمت همکاران بر اساس بخشنامه های صادره انجام خواهد شد و بحث تقاضاهای بازنشستگی پیش از موعد نیز قابل بررسی است.

او همچنین با اشاره به سامانه ارزیابی پروژه مهر مدارس افزود: کار بسیار ارزشمندی در حوزه فناوری استان انجام شده و از اتلاف وقت و کاغذ به نحو شایسته ای جلوگیری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: با راه اندازی این سامانه جدید بانک اطلاعاتی بسیار خوبی از وضعیت کمی و کیفی مدارس به دست خواهد آمد و لازم است این سامانه در طول سال به روز رسانی شده و معاونین محترم در بخش های مختلف نظارت و استفاده کافی از این اطلاعات را داشته باشند.

ناصری با اشاره به تدوین شعار برای سالتحصیلی جدید افزود: اداره کل مانند سنوات قبل یک شعار کلی برای تمامی نواحی و مناطق و مدارس در نظر خواهد گرفت اما خود مدارس نیز در صورت تمایل می توانند بر اساس اهداف دوره تحصیلی مربوطه شعار خاص مدرسه خود را نیز انتخاب نمایند.

او ضمن تبریک روز خبرنگار، و تقدیر از زحمات دلسوزانه خبرنگاران در انعکاس فعالیتها وبرنامه های آموزش و پرورش استان در طول سال، گفت: بایستی از ظرفیت خبرنگاران در راستای آگاهی سازی والدین از برنامه های آموزش و پرورش و نحوه اجرای سند تحول بنیادین استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار