درخشش دختران پیشتاز در اردوی ملی

کرمان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در بازگشت از اردوی ملی گفت: دختران در تمامی آیتم ها خوش درخشیدند وخوشبختانه ما به لحاظ صف جمع چون مدرس این آیتم در کرمان رئیس مجمع مدرسان کشوری بود بسیار ماهر و توانمد ورود کردند.

کد مطلب: ۹۴۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دختران پیشتاز در اردوی ملی

هاشم برآوردی ضمن تقدیر و تشکر ازپیشتازان دختر گفت: دختران درصف جمع حرف اول را در کشور میزنند و به همین دلیل در مراسم اختتامیه این امر به استان کرمان واگذار شد ولی به پیشنهاد پیشتازان کرمان کار به صورت ترکیبی با استانهای دیگر انجام شد.

برآوردی افزود: ما در چوب و گره تقریبا قطب کشور هستیم به لحاظ وجود مدرسان خوب و دانش آموزان توانمند وتقریبا در تمام آیتم های گروهی وتخصصی خوشبختانه دختران بالاترین و بهترین امتیازات را کسب کردند و اگر تمامی امتیازات را عادلانه و صادقانه لحاظ کنند تیم استان کرمان قهرمان کشورمی شود .

وی افزود: تقریبا اکثریت پیشتازان با توجه به این که اردو در شرایط سخت بود و امکانات رفاهی به اندازه استاندارد در اختیار دانش آموزان قرار نمی گرفت وعلی رغم همه ی سختی هایی که بود بلا استثناء همه پیشتازان رضایت خودشون را ابراز می کردند که نشاندهنده ی رضایت کامل آنها از اردو بود .

وی افزود: رمز موفقیت پسران وحدت ، اتحاد و همدلی همان شعار سازمان دانش آموزیست که با هم برادرانه و دوست و رفیق باشند و رقابت را کنار گذاشته و با رفاقت در ماراتون کشوری حضور پیداکنند.

برآوردی گفت: البته در سازمان دانش آموزی مسابقه برد و باخت وجود ندارد و همه برنده اند واین یاورمربیان از سال آینده در بحث آموزش سایر بچه ها به ما کمک خواهند کرد.

خبرنگار: ریحانه عارف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار