برگزاری جلسه کمیته پشتیبانی برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی کلات

کلات (پانا) - جلسه کمیته پشتیبانی برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کلات و جمعی از پرسنل ، مدیر آموزش و پرورش کلات و جمعی از کارشناسان اداری در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۹۴۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته پشتیبانی برنامه های ابلاغی بسیج دانش آموزی کلات

رمضان پروانه مدیر آموز و پرورش کلات ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت گفت : ما در آموزش و پرورش تمام و کمال در کنار برنامه های ابلاغی بسیج هستیم .

وی در ادامه افزود: باید برنامه هایی را که قرار است انجام دهیم ساده و قابل فهم باشد تا به راحتی انجام شود .
برنامه حلقه های صالحین یکی از برنامه های است که در سنوات گذشته نیز به خوبی اجرا شده است ولی باید برای حضور پررنگ تر و بیشتر جوانان این برنامه ها را تقویت نماییم .

مدیر آموزش و پرورش کلات در ادامه افزود: تفکر بسیجی یعنی کار ،خدمت و تلاش ما باید بتوانیم در افراد تغییر نگرش ایجاد کنیم، نگرش ها در کار، عمل، رفتار و عملکرد ماست .
یک فرد بسیجی باید شاخصه ها و برنامه مناسبی داشته باشد تا دیگران از آن به عنوان یک الگوی مناسب یاد کنند ما باید در عمل ثابت کنیم که یک انقلابی هستیم .
خوشبختانه در برنامه های اردویی بسیج در شهرستان کلات کارهای نو و جدیدی صورت گرفته است .
او در ادامه گفت : یکی از مشکلاتی که با آن مواجهیم آسیب های اجتماعی است که باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است . ما می توانیم بخش اعظمی از این مشکل را با آموزش مهارتهایی همچون مهارت ارتباطی و آموزش مهارت زندگی کاهش دهیم .

رمضان پروانه در پایان گفت ما با تمام توان برای اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی همگام خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار