تابستان اصفهان همراه با برنامه های تداکس

اصفهان (پانا) - تداکس، مجموعه همایش های جهانی است که در شهرهای مختلف جهان برگزار می شود. در این رویداد، افراد توانمند و ایده دار، تجربیات زندگی را روایت می کنند و به طور خلاقانه، جهان بینی مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهند.

کد مطلب: ۹۴۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تابستان اصفهان همراه با برنامه های تداکس

این تجربیات چراغ زندگی افراد را روشن می کند و باعث می شود تا انگیزه و تاب آوری شهروندان در جامعه افزایش یابد. نخستین «تداکس نوجوان» در کشور توسط خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با هدف گسترش ایده پردازی در شهر اصفهان برگزار شد. خانه نوجوان با ایجاد بستر مناسب برای نوجوانان درصدد است تا با آموزش هدفمند و تخصصی، نوجوانان را به مهارت های لازم در زندگی مجهز کند. در گردی حوضخانه قلمستان، نوجوانان، آینه به دست وارد می شوند و قطعه ای در دست دارند که قرار است سیمرغ عطار را کامل کند. قطعه را در تابلو آینه کاری شده قرار می دهند و بر لبه سکو می نشینند. آنها شنونده، اولین رویدادی شدند که قصد دارد برخی از مسائل نوجوانان را از دیدگاهی دیگر و با ایده ها و تجربیات و دانش افراد به زبانی ساده و جذاب بیان کند.
مدیر خانه نوجوان با اشاره به اینکه برنامه تداکس نوجوان اولین رویداد تداکس ویژه نوجوان در اصفهان است گفت: هدف این رویداد رسیدن به زبان مشترک با نوجوانان است. با توجه به جدید بودن برنامه هم با استقبال خوبی از سمت نوجوانان مواجه شد.
اسما نکویی ادامه داد: ایده پردازی توسط نوجوانان می تواند چراغ راه نوجوانی شود و برگزاری چنین رویدادهایی می تواند نقش مهمی در آینده نوجوانان داشته باشد.
وی با اشاره به برنامه های خانه نوجوان تصریح کرد: خانه نوجوان با برنامه های «به وقت نوجوانی» به دنبال استعدادپروری در نوجوانان است که در مناطق پانزده گانه شهرداری برگزار می شود. این برنامه قصد دارد تا در پاتوق های نوجوانی و دورهمی ها به استعدادپروری در نوجوانی بپردازد. نوجوانانی که در این استعدادیابی شناسایی می شوند می توانند در چهارده کانون در نظر گرفته شده به مهارت های لازم توانمند شوند.
نکویی خاطرنشان کرد: در تاریخ 8 شهریور «تداکس اصفهان» برگزار می شود، اما در هفته گذشته «تداکس سالن» ویژه نوجوانان با همکاری خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار