اصفهان در انتظار "خبر بزرگ"

اصفهان (پانا) - معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری 155 ویژه‌برنامه به مناسبت دهه ولایت از جمله جشن "خبر بزرگ" در شهر اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان در انتظار "خبر بزرگ"

مرتضی رشیدی در نشست خبری ویژه‌ برنامه‌های دهه ولایت اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر و اهمیت این ایام نزدیک به 155 برنامه در دل محلات و مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان توسط شهرداری برگزار خواهد شد تا علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط در شهر، برنامه‌هایی با محتوای دینی به شهروندان ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه همواره تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهروندان، کانون‌های فرهنگی، نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها به‌خصوص رویدادهای مذهبی و ملی استفاده کنیم، افزود: در این راستا از سوی اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فراخوانی برای جلب همکاری و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و کانون‌های فرهنگی منتشر شد تا برنامه‌های خود با محور عید غدیر را ارائه دهند و این برنامه‌ها پس از بازبینی از سوی هیأت بررسی مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت. به این ترتیب مردم در خلق رویدادهای شهری سهیم شدند.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به روز جهانی مساجد ادامه داد: به دستور شهردار اصفهان حدود 170 مسجد شهر اصفهان که کانون فرهنگی فعال دارند، بیمه حوادث و آتش‌سوزی شدند و این اقدام در راستای حمایت از مساجد اتفاق افتاد که تاکنون حدود هزار مسجد شهر اصفهان توسط شهرداری بیمه شده است.
رشیدی به برگزاری جشن بزرگ به مناسبت عید غدیر در منطقه 15 توسط کانون‌های فعال این منطقه اشاره و تأکید کرد: این برنامه امسال با حمایت مادی و معنوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان جشن "خبر بزرگ" در باغ فدک را از جمله برنامه‌های ویژه این ایام دانست و گفت: این جشن ترکیبی با همکاری بنیاد غدیر و با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه در فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع در باغ فدک برنامه‌ریزی شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراها و مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری اصفهان در مناطق پانزده گانه بلیط رایگان این جشن را تهیه کنند.
وی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با سازمان‌های مردم‌نهاد و کانون‌های فرهنگی در سایر ایام سال، اظهار داشت: سیاست مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد، نهادهای مدنی و کانون‌های فرهنگی تغییر محتوا یافته و تلاش داریم از طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی آنها حمایت کنیم.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اداره‌ای با نام مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی داریم که با آغوش باز از طرح‌ها و ایده‌های نهادهای مدنی، سمن‌ها و کانون‌های فرهنگی استقبال می‌کند و تلاش کردیم فضایی ایجاد کنیم تا فارغ از بروکراسی‌های اداری معمول، در نقش تسهیل‌گر ظاهر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار