معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع دانش آموزان عشایر سراسر کشور:

اردوی دانش آموزان عشایر رنگین کمانی زیبا از اقوام، فرهنگ ها و آداب و رسوم است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بیستمین دوره اردوی ملی دانش آموزان عشایر دختر سراسر کشور که به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد اردوی دانش آموزان عشایر را رنگین کمانی زیبا از اقوام، فرهنگ ها و آداب و رسوم دانست.

کد مطلب: ۹۴۶۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی دانش آموزان عشایر رنگین کمانی زیبا از اقوام، فرهنگ ها و آداب و رسوم است

ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: اردوی دانش آموزان عشایر رنگین کمانی زیبا از اقوام، فرهنگ ها و آداب و رسومی است که در کنار هم جمع شده اند و امروز این دانش آموزان با همدیگر سرود وحدت، همدلی، یک رنگی، صمیمیت و اتحاد را سر می دهند و چقدر این انسجام و همدلی زیبا و بی بدیل است.

وی افزود: بیستمین دوره اردوی ملی دانش آموزان عشایر سراسر کشور با حضور قریب به یک هزار و 300 دانش آموز عشایری دختر و پسر در سه بخش پویایی، توانایی و شکوفایی انجام می شود و تحقق اهداف زیبایی همچون تقویت حس هویت ملی و هویت دینی، تقویت حس خودباوری، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس را دنبال می کند.

حقیقی تصریح کرد: این اردو برای افزایش و ارتقاء مهارت های زندگی دانش آموزان عشایری تدوین و اجرایی شده است و دانش آموزان عشایر در قالب این اردو باهم فکر کردن، کار گروهی و کمک و مساعدت به همدیگر را یاد می گیرند و حس همدلی را در خود تقویت می کنند و این مهم رمز و رازی است که در این اردوی فرهنگی، تربیتی، اخلاقی و دینی نهفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تشرف و زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را مهمترین خاطره و دستاورد دانش آموزان حاضر در این اردوی ملی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار