شهردار تبریز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار: انتقاد های خبرنگاران در حوزه خدمات شهری تاثیرگذار است

نقش خبرنگاران در حفظ باغ شهر تبریز

تبریز (پانا) - شهردار تبریز گفت: در حال حاضر شهرداری تبریز 300 نوع خدمات شهری به مردم ارایه می کند و اطلاع رسانی خبرنگاران در هر نوع کم کاری می تواند به حل مشکلات موجود کمک کند.

کد مطلب: ۹۴۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز در مراسم  بزرگداشت روز خبرنگار: انتقاد های خبرنگاران در حوزه خدمات شهری تاثیرگذار است

ایرج شهین باهر در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار بیان کرد: از خدمات و زحمات خبرنگاران تشکر می کنم و اعتقاد دارم که خبرنگاران در حوزه خدمات شهری تاثیر گذار هستند.

وی خطاب به خبرنگاراران ادامه داد: در حال حاضر شهرداری تبریز 300 نوع خدمات شهری به مردم ارایه می کند و اطلاع رسانی شما در هر نوع کم کاری می تواند به حل مشکلات موجود کمک کند هرچند که برخی مدیران شهرداری از انتقاد های شما گلایه دارند ولی باید نقص ها را گفت.

شهردار تبریز افزود: مدیران شهرداری بر طبق وظایف و مسئولیتی که دارند باید مشکلات موجود را حل کنند و تکلیف آن ها است که رفاه و آسایش مردم را تامین کنند پس برای بهبود وضعیت شهری بایستی خبرنگاران مشکلات شهر را انعکاس دهند تا به ان ها رسیدگی شود.

شهین باهر در ادامه گفت: اگر فضای مجازی 50 سال قبل بود و خبرنگاران در این فضا و با جدیت امروزی مشکلات فضای سبز را پی گیری می کردند باغ شهر تبریز از بین نمی رفت.

وی ادامه داد: انتقاد های شما در بهبود فضای سبز و تفریحی حتما موثر است و در این راه اگر کم لطفی هم دیدید دلسرد نشوید و به راه خود ادامه دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار