آغاز فعالیت 24 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش از آغاز به فعالیت 24 پایگاه انتخاب رشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت 24 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان احمد مهرانی با اعلام این خبر افزود: همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری این 24 پایگاه در سراسر استان فعال خواهند بود و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

وی تصریح کرد: این تعداد پایگاه که چهار مورد آن در مرکز استان است به منظور ارائه خدمات تخصصی به داوطلبان از روز پنج شنبه 17 مرداد ماه تا پایان مهلت انتخاب رشته فعالیت دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: کارگاه آموزشی ویژه مشاوران پایگاه انتخاب رشته سراسر استان نیز به منظور آشنایی با آخرین تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و ضوابط آن و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط تشکیل شده است.

این مسوول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده و آگاه سازی لازم به خانواده ها تاکید کرد: خانواده ها و داوطلبان به تبلیغات رایج افراد در فضای مجازی که متأسفانه بسیاری از آن ها دارای توانمندی و تخصص لازم نیستند توجه نکنند و به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه کنند.

مهرانی همچنین گفت: مراکزی از قبیل کافی نت ها و مؤسسات دیگر ممکن است از اطمینان بخشی لازم در انتخاب رشته برخوردار نباشند و چه بسا سرنوشت فرد را با ابهام مواجه کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: تعرفه های پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری این اداره کل نسبت به مؤسسات خصوصی دیگر ناچیز است که با هدف رضایت مندی گروه هدف مبلغ آن تعیین شده است.

آدرس پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری در هرمزگان در لینک زیر:

http://10.30.170.46/portal/fileLoader.php?code=f9ca978bf97ddfd7bffe0f1565424394

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار