احتمال استعفای استراماچونی از سرمربیگری استقلال

تهران (پانا) -  علاوه بر حواشی انتشار رقم قرارداد بازیکنان استقلال برای فصل جدید، استراماچونی هم از مسایل مدیریتی استقلال گله‌مند است.

کد مطلب: ۹۴۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
احتمال استعفای استراماچونی از سرمربیگری استقلال

به گزارش فوتبالی، در حالی که بعد از انتشار رقم قرارداد بازیکنان استقلال در یک روزنامه ورزشی، باشگاه استقلال و هیات فوتبال استان تهران، همدیگر را مقصر این ماجرا می‌دانند، خبر این ماجرا به گوش استراماچونی رسیده و او را شدیدا ناراحت و نگران کرده است.

این ناخشنودی در رفتار دیروز او با خبرنگاران هم به چشم آمد و استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه‌ای و علاقه‌مند به داشتن تعامل با رسانه‌ها، دیروز و بعد از ثبت قراردادش در هیات فوتبال، خیلی زود و بدون پاسخگویی به خبرنگاران، ساختمان هیات فوتبال را ترک کرد.

طبق اطلاعات سایت فوتبالی، سرمربی استقلال معتقد است این موضوع می‌تواند برای تیمش حاشیه‌ساز باشد و بین بازیکنانش اختلاف به وجود بیاورد و رابطه آنها تحت تاثیر این ماجرا قرار بگیرد. استرا می‌داند برای آنکه تیمش فقط روی مسائل فنی تمرکز کند، باید جلوی ورود حواشی به اردو را بگیرد؛اتفاقی که حالا و با توجه به لو رفتن رقم قراردادها بعید است به سادگی رخ بدهد

از طرف دیگر سرمربی استقلال از بخش رسانه‌ای باشگاه یعنی حامد حاجیلو به عنوان مدیر روابط عمومی و محمد نوری‌فر به عنوان مدیر رسانه‌ای بابت این موضوع شدیدا ناراحت شده است. او انتظار داشته مدیر روابط عمومی یا مدیر رسانه‌ای تیم، هنگام ثبت قرارداد، بازیکنان را همراهی می‌کرده و اجازه نمی‌داده است که خبرنگاران به اطلاعات محرمانه مبلغ قراردادها دسترسی پیدا کنند.

مهم تر از این موضوع، بی‌اطلاعی استراماچونی از حضور بازیکنان در هیات فوتبال بوده و او انتظار داشته است که باشگاه این مساله را با او در میان بگذارد و او از مدیران باشگاه و به خصوص مدیرعامل به شدت دلگیر است.

سرمربی استقلال که طی این مدت نشان داده است نظم و ترتیب برایش اهمیت بسیار زیادی دارد، تقاضا کرده است که جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه در این باره داشته باشد تا با مسببان لو رفتن قرارداد بازیکنانش برخورد شود. او به هیچ وجه در این ماجرا نمی‌خواهد کوتاه بیاید و شاید شاهد تغییراتی در بخش‌هایی از باشگاه استقلال باشیم.

همه اینها را به ماجراهای نقل و انتقالاتی استقلال اضافه کنید که حالا استراماچونی را در آستانه استعفا قرار داده است. ظاهرا بخش تشریفات باشگاه استقلال، نتوانسته است برای بازیکنان مد نظر استراماچونی ویزا تهیه کند و تعلل در این ماجرا به همراه بدقولی ها در خرید بازیکنان مد نظر استراماچونی، باعث ناراحتی شدید استراماچونی از مدیریت باشگاه استقلال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار