مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری: مسابقات ورزشی روحیه تعاون و مسئولیت‌پذیری را در وجود دانش‌آموزان نهادینه می‌کند

تهران (پانا) - نشست هماهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری: مسابقات ورزشی روحیه تعاون و مسئولیت‌پذیری را در وجود دانش‌آموزان نهادینه می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائد امینی در نشست هماهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با قدردانی و تشکر از زحمات شبانه‌روزی دست‌اندرکاران مسابقات، این حضور و تلاش را نشان از علاقه و جدیت و تعهد جهادی عوامل این دوره از مسابقات دانست و تاکید کرد: استقبال و میزبانی باشکوه و شایسته از میهمانان قطعا خاطرات زیبا و ماندگاری را از حضور در استان چهارمحال و بختیاری برای آنان به یادگار خواهد گذاشت.

قائد امینی برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان را در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دانست و خاطر نشان کرد: مسابقات می‌تواند روحیه تعاون، همکاری و مسئولیت‌پذیری را در قالب رقابت سالم و کار گروهی در وجود دانش آموزان نهادینه کند و ضمن تقویت حس اعتماد به نفس دانش‌آموزان موجب نشاط و شادی و شعف آنان شود.

او ضمن اشاره به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یک فرصت برای معرفی جاذبه‌های متنوع استان به سایر هموطنان و دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد که این میزبانی همچون سنوات گذشته فرصتی برای توسعه استان در زمینه‌های گوناگون باشد.

در ادامه نشست، معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مقطع متوسطه اول دختران و پسران برگزار می‌شود.

خدایار قاسمپور با اشاره به اینکه امکانات ورزشی مناسب ازجمله پیست دو ومیدانی و شنا زمینه برگزاری این مسابقات در استان را برای چهارسال پیاپی فراهم کرده است افزود: این استان در سه سال گذشته بهترین امتیاز را در برگزاری مسابقات در کشور کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار