در دیدار با سخنگوی انصارالله مطرح شد؛

ظریف: از گفت و گوهای یمنی- یمنی حمایت می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه راهکار حل بحران یمن سیاسی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از گفت و گوهای یمنی-یمنی و اجرای کامل توافقات استکهلم حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۹۴۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ظریف: از گفت و گوهای یمنی- یمنی حمایت می‌کنیم

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن امروز - یکشنبه - با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در این دیدار با ابراز تاسف از کشتار مردم مظلوم یمن و محاصره پنج ساله این کشور خواستار توقف هر چه سریع‌تر جنگ و رفع محاصره یمن شد.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه راهکار حل بحران یمن سیاسی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از انجام گفت وگوهای یمنی- یمنی و اجرای کامل توافقات استکهلم حمایت می‌کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اظهار تاسف از وضعیت وخیم انسانی در یمن بر آمادگی کشورمان برای ارسال کمک‌های انسانی به آن کشور تاکید کرد.

در این دیدار محمدعبدالسلام ضمن ابلاغ سپاس و تشکر سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله از پیام تسلیت وزیر امور خارجه به مناسبت شهادت ابراهیم بدرالدین الحوثی برادر رهبر انصارالله، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم یمن قدردانی کرد و گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی یمن و چشم انداز راه حل سیاسی و همچنین آخرین وضعیت انسانی یمن به وزیر امور خارجه ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار