لونی: چهار کارگروه برای چگونگی اجرای سند تحول تشکیل شدند

تهران (پانا) - جلسه شورای معاونین و کارگروه پروژه مهر 98 با موضوع مدرسه محوری با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۱ و معاونین در سالن الفبای منطقه 11 برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
لونی: چهار کارگروه برای چگونگی اجرای سند تحول تشکیل شدند

بنا به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۱، در این جلسه به چگونگی فعالیت های اجرایی شروع مهرماه و پروژه مهر 98 و ساماندهی نیروها و تسریع در سازماندهی آن ها در مدارس اشاره گردید. همچنین تعیین گردید جلسه مدیران در هفته آخر مرداد ماه باحضور دکتر مددی برگزار گردد.

در ادامه جلسه لونی مدیر منطقه۱۱ با اشاره به برگزاری چهارکارگروه برای چگونگی اجرای مدرسه محوری مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، گفت: این چهارکارگروه شامل کارگروه ابتدایی دوره اول، کارگروه ابتدایی دوره دوم، کارگروه متوسطه دوره اول و کارگروه متوسطه دوره دوم است.

همچنین لونی افزود: برنامه های اجرایی منطقه باید در یک قالب و برنامه و به طور هماهنگ به مدارس ابلاغ گردد. در این برنامه ها باید شش ساحت سند تحول و اهداف ارتباط فعالیت ها با ساحت های تربیت و اهداف دوره تحصیلی و ارتباط فعالیت ها با برنامه درسی و برنامه هفتگی مدارس و شاخص های ارزشیابی در کارگروه ها، برنامه ریزی مناسب و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

در ادامه جلسه به رتبه بندی کنکور مدارس منطقه اشاره شد و در نهایت شیخ زاده، معاون متوسطه منطقه گفت: در پروژه مهر فقط ساماندهی و ثبت نام مدارس مطرح نیست، بلکه زیباسازی مدارس، بهسازی و ایمن سازی، نقاشی، بوفه مدارس، تجهیزات و بحث بازگشایی مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار