آغاز فعالیت ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان

تهران (پانا)- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آغاز فعالیت۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان از صبح امروز (۲۰ مردادماه) خبر داد و گفت مراکز عرضه دام امروز تا ساعت ۱۹ به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

کد مطلب: ۹۴۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ویژه عید قربان

به گزارش سایت شهرداری تهران، سعید راد در حاشیه بازدید از مراکز عرضه بهداشتی دام در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۴ مرکز عرضه دام زنده ۲۱ مرکز به‌صورت موقت و ویژه عید قربان دایر شده‌اند و سه مرکز نیز در طول سال در حوزه عرضه دام زنده به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: برای عید قربان امسال ۳۰ هزار راس دام با هماهنگی دامپزشکی و سازمان امور عشایر پیش‌بینی شده است که تمامی دام‌ها توسط دامپزشک قبل و پس از ذبح به‌طور کامل معاینه می‌شوند و تحت نظارت قرار دارند. بی‌تردید در هر مرحله‌ای از خرید دام زنده، بیماری دام توسط دامپزشک تشخیص داده شود، پول دام به مشتریان بازگردانده خواهد شد و دام مورد نظر معدوم می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص نرخ‌گذاری هر کیلو دام زنده ظرف امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مردادماه) گفت: هر کیلو دام زنده بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان عرضه خواهد شد که البته نرخ‌گذاری کاملا بستگی به عرضه و تقاضا و کشش بازار دارد اما حداکثر ۴۷ هزار تومان به‌طور کامل کارشناسی شده ولی از تمامی استان‌ها نیز قیمت هر کیلو دام زنده استعلام شده است. سازمان میادین تلاش بسیاری کرده تا امروز قیمت عرضه دام زنده برای هر کیلو بیش از ۴۷ هزار تومان نشود.

وی ادامه داد: شهروندان با خرید از مراکز بهداشتی عرضه دام زنده خیالشان راحت خواهد بود چرا که در تمامی مراحل توسط دامپزشک نظارت‌های لازم انجام می‌شود. ما در تمامی مناطق شهر تهران به جز منطقه سه حداقل یک مرکز عرضه بهداشتی دام زنده داریم. همچنین در مناطق ۲۱، ۴، ۱۵ و ۱۸ دو مرکز مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

راد در پایان گفت: سال گذشته ۲۱ هزار راس دام زنده برای عید قربان پیش بینی شده بود اما امسال ۳۰ هزار راس دام زنده برای امروز و فردا ویژه عید قربان پیش‌بینی شده است. تمامی مراکز ما امروز تا ساعت ۱۹ مشغول فعالیت خواهند بود و یک مرکز در منطقه ۱۹ تا ساعت ۲۲ به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد همچنین فردا تمامی مراکز از ساعت ۵ لغایت ۱۵ برای شهروندان ارائه خدمات خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار