تفاهم نامه ساخت مدرسه 6 کلاسه توسط خیرنیک اندیش در منطقه 19

تهران (پانا) - با تفاهم صورت گرفته بین خیر نیک اندیش و سید هادی حنیف نیا، مدیر منطقه۱۹، مدرسه ای 6 کلاسه در روستای محروم مرتضی گرد ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه ساخت مدرسه 6 کلاسه توسط خیرنیک اندیش در منطقه 19

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19، حنیف نیا مدیر منطقه از امضاء تفاهم نامه ساخت مدرسه 6 کلاسه در روستای مرتضی گرد بخش آفتاب منطقه 19 تهران خبر داد.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این جلسه با تقدیر و ارج نهادن به تمامی خیرین نیک اندیش و ژرف اندیشان پیشگام این عرصه کهموجب اشاعه فضیلت های انسانی در مسیر کار نیک جمعی، به عنوان یگانه راه جاودان شدن آدمی می شوند؛ گفت: با تفاهم صورت پذیرفته با خیر محترمه سرکارخانم فخری احمد منفرد، نامبرده به یادبود فرزند مرحومشان رضا نظری تعهد ساخت مدرسه ای 6 کلاسه را در روستای محروم مرتضی گرد منطقه 19 پذیرفت .

وی ضمن تقدیر صمیمانه از مدیرکل و همکاران محترم اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به جهت پذیرش مشارکت در این طرح افزود امیدوار هستیم که با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، مهرماه سال 1399 این مدرسه را به بهره برداری برسانیم.

حنیف نیا در پایان افزود: در مجموع از 1590 کلاس دایر در سال تحصیلی جاری در سطح منطقه تعداد 8942 نفر از دانش آموزان در 301 کلاس درس در 22 مدرسه خیر ساز منطقه 19 مشغول تحصیل هستند و در مهرماه امسال نیز با افتتاح دو پروژه خیرساز دیگر 20 کلاس بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار