معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش: طرح‌های مدرسه قهرمان و مدرسه میزبان اجرا می‌شود

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد طرح‌های «مدرسه قهرمان» و «مدرسه میزبان» همسو با رویکرد مدرسه‌محوری در آموزش و پرورش دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش: طرح‌های مدرسه قهرمان و مدرسه میزبان اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهرزاد حمیدی در آیین افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در محل اردوگاه شهیدبهشتی شهر ابریشم برگزار شد، از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات در استان اصفهان تشکر کرد.

او دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را استعدادهای برتر ورزشی کشور دانست و افزود: «همان‌طور که رئیس فدراسیون دانش‌آموزی در راهبردهای خود طرح مدرسه‌میزبان را ترسیم کردند مقرر شد مسابقات دانش‌آموزی سطح منطقه در مدرسه برگزار شود. براساس این طرح هر مدرسه به کمک کادر مدرسه و منطقه میزبانی یکی از رشته‌های ورزشی را به عهده می‌گیرد.»

او گفت: «طرح‌های مدرسه قهرمان و مدرسه میزبان به این منظور برگزار می‌‌شود تا مدرسه مأوای ورزشی دانش‌آموزی شود و این طرح‌ها در راستای رویکرد مدرسه‌محوری در آموزش و پرورش است. بر همین اساس مدرسه را کانون تحول محله می‌دانیم.»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره شادابی در مدارس اشاره کرد و گفت: «طرح مدرسه‌میزبان در کنار المپیادهای درون‌مدرسه‌ای با فعالیت‌های جذاب مدرسه‌ای به دنبال ایجاد شادابی در مدارس است و در نهایت به دنبال آن هستیم تا دانش‌آموز شاد و با نشاط و فعال، مدارس شاد و با نشاط و فعال، محله شاد و با نشاط و فعال و کشور شاد و با نشاط و فعال را محقق کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار