معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش: هرقدر فعالیت‌ها از مدرسه خارج شود انحراف عملیاتی پیدا کرده‌ایم

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بر توسعه شادی و نشاط بین دانش‌‌آموزان از طریق طرح‌های ورزشی مختلف دفتر تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش: هرقدر فعالیت‌ها از مدرسه خارج شود انحراف عملیاتی پیدا کرده‌ایم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مهرزاد حمیدی در مجمع عمومی سالانه این فدراسیون که در اصفهان برگزار شد، گفت: «فعالیت‌های ورزش دانش‌آموزی را باید مدرسه‌محور کرد. ما مشتاق به شادی و نشاط در بین دانش‌آموزی هستیم و تنها جمع هم‌میثاق و یکپارچه دارای مبانی نظری یکپارچه و حرفه‌ای و مشترک را فقط می‌توان در 33هزار معلم تربیت‌بدنی با تحصیلات تخصصی تربیت‌بدنی پیدا کرد.»

او افزود: «ما می‌توانیم در تربیت‌بدنی کشور به شرط ترک تفکرات و رویکردهای سنتی جهش ایجاد کنیم.»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به تاکیدات سندتحول بنیادین و مدرسه‌محوری اشاره کرد و گفت: «عیار فعالیت‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و هیات‌ها با برنامه‌های مدرسه‌محوری سنجیده می‌شود و هرقدر برنامه‌ها و فعالیت‌ها از مدرسه خارج شود انحراف عملیاتی پیدا کرده‌ایم.»

مهرزاد حمیدی همچنین گفت: «طرح‌های مدرسه قهرمان، مدرسه میزبان، حیاط پویا و ورزش صبحگاهی و المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای و ... و تمامی فعالیت‌های دفتر تربیت‌بدنی و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی باید بر مبنای سندتحول بنیادین و با تعامل فزاینده و برای توسعه نشاط و شادی در بین دانش‌آموزان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار