برنامه شش‌گانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد

تهران (پانا)‌ - مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با هدف بررسی گزارش‌های عملکرد و صورت‌های مالی این فدراسیون، گزارش بازرس، ارائه و تصویب برنامه‌های فدراسیون در محل باشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه شش‌گانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، در ابتدای این جلسه، حسین بابویی، رﺋیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی 5استان چهارمحال و بختیاری، گیلان، سمنان، اصفهان و اردبیل اشاره و از عوامل برگزاری و میزبانی مسابقات و تمامی استان‌های اعزام‌کننده قدردانی کرد.

طبق اعلام رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، نشست روسای انجمن‌های ورزشی کشور در بخش دختران و پسران، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در استان‌ها، مجامع استان‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی کمیته استعدادیابی فدراسیون در سه رشته والیبال و بسکتبال و هندبال و تنظیم فرم‌های استعدادیابی در رشته‌های مربوطه، حضور در مجامع بین‌المللی و کسب کرسی‌های بین‌المللی، آماده‌سازی و اعزام تیم‌های دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی و درخشش دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقات کرواسی، آماده‌سازی تیم فوتسال دانش‌آموزی اعزامی به تایلند، برگزاری مسابقات در قالب طرح کانون قهرمان و مدرسه قهرمان که اثرات مطلوبی را به همراه داشته، شرکت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و انجام هماهنگی کاروان اعزامی ژیمنازیاد دانش‌آموزی، عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بخشی مهمی از فعالیت‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در یک سال اخیر بوده است.

همچنین اجرای طرح من می‌توانم در حاشیه مسابقات دانش‌آموزی، برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ محیط زیست در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، اهدای کاپ‌ها و تندیس‌های ورزش دانش‌آموزی به موزه ملی المپیک، انتصاب روسای کمیته‌های مختلف فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، بررسی آﺋین‌نامه کمیته حقوقی و انضباطی ورزش دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات دهه مبارک فجر، برگزاری جلسات متعدد با وزارت ورزش و جوانان درخصوص استعدادیابی، عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد با فدراسیون‌های ورزشی جهت بهره‌برداری ظرفیت‌های مشترک برای ورزش دانش‌آموزی بویژه دوره‌های داوری و مربیگری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی محیط زیست با همکاری کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک و ... بخش دیگری از این فعالیت‌ها بوده است که حسین بابویی به آن‌ها اشاره کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در ادامه به فعالیت‌ها و برنامه‌های سال جدید این فدراسیون اشاره و برنامه‌های فدراسیون را براساس زیرنظام‌های شش‌گانه سندتحول بنیادین اعلام کرد.

برنامه‌های سال جدید فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به شرح زیر است:

1- افزایش مشارکت دانش‌آموزان در رقابت‌ها و مسابقات با توسعه مشارکت دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی و برگزاری همایش‌های ورزش همگانی و ... به همراه اجرای مسابقات ورزشی در سال جدید تحصیلی در قالب طرح مدرسه میزبان

2- توانمندسازی نیروی انسانی موثر در تحقق اهداف فدراسیون از طریق برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی ویژه مدیران مدارس و برگزاری دوره‌های آموزشی داوری، مربیگری و سمینارهای آموزشی

3- زمینه‌سازی استعدادیابی و کشف و پرورش و استعدادهای ورزشی از طریق برنامه‌های متعدد و تشکیل جلسات متعدد با نخبگان و آموزش معلمان

4- توسعه مشارکت‌های مردمی و ملی از طریق جذب حامیان و خیرین ورزش دانش‌آموزی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد

5- گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات رسانه‌ای از طریق سامانه‌های متعددی از قبیل سامانه همگام و تهیه بانک‌های اطلاعاتی و...

6- توسعه و استقرار ساختاری، تشکیلاتی و مالی و اداری فدراسیون از طریق تشکیل کمیته‌ها و کمیسیون‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های قانونی و حضور و مشارکت حداکثری تیم‌های دانش‌آموزی در المپیک دانش‌آموزی 2020 جین جیانگ.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار