آذری جهرمی: حمایت از ورزشکاران می توانددرمارکتینگ شرکت‌ها اهمیت ویژه‌ای داشته باشد

ورامین (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به شهرستان ورامین گفت: والیبالیست های شهرداری ورامین ، ستاره‌های ارزشمندی هستند. کشاورزی و والیبال در خون مردم ورامین جاری است.

کد مطلب: ۹۴۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آذری جهرمی: حمایت از ورزشکاران می توانددرمارکتینگ شرکت‌ها اهمیت ویژه‌ای داشته باشد

محمدجواد آذری جهرمی افزود: ورامین یکی از ستون‌های با ارزش والیبال ایران است. او با تجلیل از تیم والیبال شهرداری ورامین که در مسابقات لیگ کشور و جام باشگاه‌های آسیا مقام نخست را کسب کرده است، گفت: جوانان ایران اسلامی با امکانات کم و البته انگیزه زیاد، کارهای بزرگی در میادین ورزشی انجام دادند و برای کشور افتخارآفرینی کردند.

او در ادامه اظهار کرد: قهرمانی در میادین ورزشی علاوه بر این که مایه سرگرمی مردم با تفریحات سالم می‌شود، برای کشور افتخار و اعتبار بین المللی آفریده و نام و آوازه ایران را بیش از پیش درخشان تر می کنند که نمونه آن را می توان در قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین مشاهده کرد که با امکانات کم، به قهرمانی لیگ والیبال کشور و جام باشگاه‌های آسیا دست یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با توجه به علاقه مردم به ورزش والیبال، باید از تیم والیبال شهرداری ورامین حمایت کرد و از همراه اول که سابقه حمایت از تیم را دارد نیز درخواست می‌شود تا پشتیبانی‌های خود را افزایش دهد.

آذری جهرمی ادامه داد:‌ حمایت از ورزشکاران، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری مهمی است که می تواند در مارکتینگ و بازاریابی شرکتها اهمیت ویژه ای داشته باشد.

در این جلسه، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو، فرماندار، جعفر اردستانی رئیس شورای اسلامی شهر، حسین دهقان شهردار و جمعی از مسئولان محلی و استانی شهرستان ورامین حضور داشتند.

/خبرنگار:بهارآقازاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار