مسئولان برای انجام امورات خود در بیانیه گام دوم پیوست رسانه‌ای داشته باشند

شیراز (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز با تاکید بر اینکه امروز مسئولان برای فعالیت‌ها و وظایف خود در بیانیه گام دوم انقلاب باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند، توجه مسوولان به رسانه و فضای مجازی را کم برشمرد و افزود: همه باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشند و موضوع فضای مجازی و اصحاب رسانه هم در این بیانیه به خوبی دیده شده است.

کد مطلب: ۹۴۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان برای انجام امورات خود در بیانیه گام دوم پیوست رسانه‌ای داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز جایگاه رسانه در عصر جدید را بسیار ویژه دانست و غفلت از آن را کمک به دشمن در تحقق اهدافش برشمرد.

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور، امروز، در جمع خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه در چهار دهه گذشته راهبرد رسانه‌ای دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی بر روی ۵ محور خلاصه می‌شود، گفت: نخست محور سکوت است؛ رسانه‌هایی که شاید خودشان را یک رسانه حرفه‌ای می‌دانستند، در جایی که منافع مردم و نقاط قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی است، سیاست سکوت را در پیش می‌گرفتند.
به گفته‌ی او سیاست دوم، کوچک‌نمایی دستاوردهای بزرگی که نظام در حوزه‌های مختلف به دست آورده است.
این مقام نظامی، سیاست سوم را انکار واقعیت‌ها و وضع موجود دانست و گفت: دشمن در ۴ دهه گذشته موضوع رسانه را در دستور کار خود داشته است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز (عج)، چهارمین سیاست دشمن را واقع‌نمایی برخی از مسائل و مشکلاتی که واقعیت کاملی در جامعه ندارند و رسانه دشمن از این مسئله استفاده می‌کند و پنجمین آن را نیز بزرگ‌نمایی یک موضوع کوچک دانست و شاید یک نکته آن‌قدر مهم نباشد اما آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند.

علی‌پور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ۴ دهه گذشته دشمن را در حوزه‌های مختلف زمین‌گیر کرد، گفت: در عرصه نظامی به اقتدار رسیدیم و دشمن دیگر جرأت تعرض نظامی را ندارد اما در موضوعات مختلف کار می‌کند و عرصه فضای مجازی و رسانه، مهم‌ترین ابزار کار آن‌هاست.

وی با تصریح اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هم به این موضوع و هم به امیدآفرینی برای مردم اشاره دارند، گفت: دشمن به شدت بر روی این قضایا کار می‌کنند و تلاش می‌کنند با برجسته‌سازی مشکلات و نارسایی‌ها و سکوت در برابر نقاط قوت نظام و کتمان واقعیت‌‌ها، مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب و کشور مأیوس کند.
او افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام هوشمندانه از سوی رسانه‌هاست و اصحاب رسانه می‌توانند در قبال موضوع بیانیه گام دوم، مسوولان را نسبت به انجام وظایفشان پاسخگو کنند
و این همان نقش نظارتی اصحاب رسانه‌ است که می‌توانند ایفا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اصحاب رسانه خواست تا به عنوان چشم و گوش مردم، مسائل را تبیین کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
او چهارمین کاری که رسانه برای تحقق اهداف انقلاب می‌تواند داشته باشد را سهیم شدن در مشارکت مردم دانست و افزود: مردم در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب هر جا لازم بود حضور پیدا کرده و کمک کردند و رسانه در این موضوع نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد و پیشرفت‌های انقلاب و کشور علی‌رغم تحریم‌ها را واقع‌نمایی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار