سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد:

دانش آموزان ناحیه یک در رشته های والیبال و بسکتبال استعدادیابی خواهند شد

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اجرای طرح فراگیر استعدادیابی در رشته های والیبال و بسکتبال خبر داد و گفت : پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار دانش آموز در این طرح شرکت کنند .

کد مطلب: ۹۴۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار پانا در اهواز با بیان اینکه استعدادیابی نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی دارد ؛ گفت : طرح فراگیر استعدادیابی در رشته های والیبال و بسکتبال در بیش از یکصد آموزشگاه ابتدایی و متوسطه اول این ناحیه برگزار خواهد شد .

او عنوان اینکا نشر و گسترش رشته های والیبال و بسکتبال در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه و تشکیل کانونهای ویژه با همکاری هیاتهای این دو رشته استعدادیابی قامتی از جمله اهداف برگزاری این طرح است؛ اضافه کرد : در این طرح دانش آموزان ابتدایی با قامت ۱۶۰cm۰( پسران) ۱۵۵cm(دختران) و متوسطه اول ۱۷۵cm(پسران) و ۱۶۵cm(دختران) غربال شده و در فرایند استعدادیابی مورد آموزشهای تخصصی قرار خواهند گرفت .

نیسی گمراوی در عین حال با تاکید بر اینکه ؛ انتظار میرود در این طرح بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز شرکت نمایند ؛ افزود : این طرح در آبان ماه سال جاری در مدارس ناحیه یک اهواز آغاز خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار